Gjest TS Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal legge dette spørsmålet, men jeg prøver her. Jeg og min samboer er såkalte prøvere, men har ikke hatt hell med oss så langt. Jeg har veldig regelmessige menstruasjoner med 28 dagers syklus. Sist mens var for 12 dager siden, og i dag fikk jeg altså en ganske stor blødning utenom syklus. Dette er første gang dette har skjedd, så jeg er litt redd for hva dette kan være. Jeg vet ikke når jeg har EL, men det er vel i disse dager tror jeg. Kan nevne at sist mens var veldig kort, bare 2 dager med litt etterslep de neste to dagene. Jeg er selvsagt klar over at dere ikke kan vite hva dette er, og jeg tenker å gå til legen så snart jeg kan få time, men er det noen som har opplevd en slik blødning mellom menstruasjonene som kan tenke seg til hva dette kan være? På forhånd takk for svar.
jente 79 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Har du gått på hormon prevensjon? Etter jeg kuttet ut p-pillene hadde jeg en fin 28 dagers syklus et par måneder. Så fikk jeg plutselig mensen bare to uker etter sist, etter det stabiliserte det seg. EL pleier å være ca 14 dager før forventet mens.
Gjest TS Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Har du gått på hormon prevensjon? Etter jeg kuttet ut p-pillene hadde jeg en fin 28 dagers syklus et par måneder. Så fikk jeg plutselig mensen bare to uker etter sist, etter det stabiliserte det seg. EL pleier å være ca 14 dager før forventet mens. Nei, det har jeg ikke. Men jeg gikk på Pergo et par måneder i høst, og det er jo et hormonpreparat. Kanskje det har noe med det å gjøre. Håper det stabiliserer seg nå da! Jeg har vært så fin og regelmessig så lenge, og så plutselig blir det krøll Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå