Gå til innhold

SMS-tåka

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Han klemmer meg når vi møtes og når vi går fra hverandre, selv om vi bare har jobbrelatert kontakt. Han har blunket til meg to ganger under samtale.

Vi har utveklset sms-er to ganger, begge ganger på mitt initiativ. I den ene runden nevnte han steder jeg kunne gå ut der det var mulighet for at vi kunne støte på hverandre. I den andre runden tilbød han meg å være en støttende skulder dersom jeg skulle få i meg et par øl for mye - og i samme meldingssekvens forkynte han at han skulle klare å være en ordentlig mann som kan skape trygg stemning, dersom jeg trengte det. Samtidig har han vært gjennom en stor katastrofe privat og har fryktelig vondt, og jeg vil ikke mase på ham, men føler samtidig at han er noe helt spesielt. Hva skjer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CiZi(ii)
Han klemmer meg når vi møtes og når vi går fra hverandre, selv om vi bare har jobbrelatert kontakt. Han har blunket til meg to ganger under samtale.

Vi har utveklset sms-er to ganger, begge ganger på mitt initiativ. I den ene runden nevnte han steder jeg kunne gå ut der det var mulighet for at vi kunne støte på hverandre. I den andre runden tilbød han meg å være en støttende skulder dersom jeg skulle få i meg et par øl for mye - og i samme meldingssekvens forkynte han at han skulle klare å være en ordentlig mann som kan skape trygg stemning, dersom jeg trengte det. Samtidig har han vært gjennom en stor katastrofe privat og har fryktelig vondt, og jeg vil ikke mase på ham, men føler samtidig at han er noe helt spesielt. Hva skjer her?

akkurat hva han sier og du tror...han liker deg.

Ikke stress men oppretthold kontakt uten å virke desperat.

Ha ditt eget liv og la tiden være til hjelp.Bli kjent,se ting an..osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sms_*

Tjaaaa..eller så har han bare en flørtende tone? eksen min sendte sånne sms'er til gud og hvermann - noe som dessverre og forståelig nok skapte mange håpefulle kvinnehjerter der ute. lodd stemningen mellom dere på jobben, om du kan observer hvordan han er overfor andre - da merker du fort om du er litt spesiell for ham :)kom med et direkte forslag til en kafetur/spasertur/museum - whatever, og se hva slags repsons han gir på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Vil ikke kuppe tråden her, men det er et veldig interessant tema dette her med hvordan man oppfører seg over sms/msn og til vanlig.

Har opplevd (for lenege siden) å snakke med noen over msn på fritiden og når jeg kom på skolen så oppførte personen seg som vanlig og snakket ikke med med meg, men med en gang vi kom hjem fra skolen var det full snakking i timesvis på msn.

En annen ting er at det er lettere å tulle og flørte i skrivende tilstand enn ansikt til ansikt, derfor blir det så vanskelig overgang når man møter personen man har flørtet med via sms/msn, skal man flørte like mye som skriftelig, skal man late som om man ikke er fortrolig på sms/msn? Hvordan tar man et skriftlig forhold over til det fysiske ansikt til ansikt planet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...