Gå til innhold

Brudekjole ala Dina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som på kikkerunder har vært borti kjoler i den stilen som Dina hadde i filmen? Syns den var stilig. Kan gjerne være andre farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter etter bilde av den, men finner ikke! Noen som kan hjelpe??12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jag har tyvärr inte sett filmen, men jag var inne och tittade på en bild just nu. Klänningen är jättefin! Liknar mycket på dem man hittar på Guzzo-sidan.

Skrevet

jeg har sett filmen, som forresten er kjempe bra tross mange dårlige kritikker!

Jeg likte kjolen godt, liker litt sånn renessansse preg på kjolen!

I tillegg var den litt "norsk" synes jeg, med krone og det hele. Spennende fargekombinasjon.

Gjest lilletroll
Skrevet

ÅÅÅÅ mange av de finske kjolene var KJEMPE herlige!!!!Rimelige var de og!!!12

Skrevet

Hei! Jeg finner fortsatt ikke noe skikkelig bilde av kjolen. På siden Frøya har llagt ut link til er et bilde av en kjole, men det er bare underkjolen, dvs at det mangler en del..

Vil ellers takke for tips til kjolesider, fant noen stilige kjoler der!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå in på länken som "Fröya*.." har skrivit. Tryck på "foto" och sedan är det bild 3 i högra spalten. De står på en brygga(?) med båtar i bakgrunden. Det är den bästa bilden... *svenskbrud*

Skrevet

Du kan prøve Mitt Skattekammer i Trondhjemsveien eller ta kontakt med et kostymelager. De leier ofte ut slike kjoler.

Gjest lilletroll
Skrevet

Bare en ekstra kommentar til de finske kjolene....prisen var ikke oppgitt i FIM men i Euro...noe som gjør at kjolene ikke er så utrolig billige som jeg trodde når jeg skrev forrige innlegg (jeg har nå vært i kontakt med dem) Men det koster ikke noe å få dem sendt....dessuten var det KJEMPE SERVICE!!!12

Skrevet

Å takk, anonym!! Endelig et bilde som viser i hvert fall litt av kjolen! Er det nå noen som kan gi meg konkrete tips???12

Skrevet

Anonym fikk lagt inn det bildet jeg prøvde å få frem. Må visst ha trykt litt feil... icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...