Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av gave!!!

Anbefalte innlegg

Gjest trengerhjelpnå
Skrevet

Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne på verdens beste gave til kjæresten min. han blir 20 år på mandag og jeg sliter virkelig med å finne den "perfekte" gave. det skal jo helst være noe spesielt, men hva???... håper noen kan hjelpe meg med noen forslag ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva interesserer han seg for da? Musikk, sport og friluftsliv, bøker, klær, klokke, turutstyr, en reise sammen med deg, ????

Hvor mye har du tenkt å spandere?

Gjest trengerhjelpnå
Skrevet

han interesserer seg for bartending, musikk, båter, biler.. men jeg føler at det blir litt feil å gi noe som har med dette og gjøre også, det kan han alltids kjøpe selv. tenkte litt på smykke, men blir et armbånd/kjede for feminint? skal vel bruke rundt 1000,-

Skrevet
han interesserer seg for bartending, musikk, båter, biler.. men jeg føler at det blir litt feil å gi noe som har med dette og gjøre også, det kan han alltids kjøpe selv. tenkte litt på smykke, men blir et armbånd/kjede for feminint? skal vel bruke rundt 1000,-

Jeg liker ikke smykker på menn - men dette er jo min mening da. Hva med å gi ham en praktbok om båter eller musikk da? Vet ikke hva de har for tiden - men f.eks. en som beskriver jazzens utvikling el.lign. ?

Koster vel fire fem hundre - så kan du jo slenge på med f.eks. en flaske god konjakk.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...