Gjest prøver Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal starte på Synarela i morgen. De neste par månedene skal jeg på flere middager og arrangementer hvor det vil bli servert vin, hvilke jeg da ikke vil drikke. Jeg har ikke tenkt å fortelle noen at vi er prøvere, noen som har en fin unnskyldning for hvorfor jeg ikke lenger skal ha vin til maten?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 "Nei takk, jeg har ikke lyst på vin i dag." Det enkleste svaret er av og til det beste.
ToveM Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor må en absolutt ha en unnskylding for å ikke drikke. Det er vel enkelt å si: Nei takk, idag tar jeg bare vann.
Gjest nextlife Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Men hvis du vil ha ei god unnskyldning er en magekatarr god å skylde på.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg treffer flere av de samme menneskene på mange av arrangementene. Og siden jeg vanligvis sier jeg ja takk til vin til maten, vil flere begynne å lure om jeg brått sier jeg ikke har lyst på vin flere middager etter hverandre. Derfor hadde det vært hendig å kunnet stoppe praten før den begynner.
Furstina Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Om inte annat kan du kanske säga att det är ett nyårslöfte att dricka mindre alkohol, äta sundare och motionera mer? Eller kanske helt enkelt bara säga: nej tack Om de frågar närmare så är det bara att svara att det var en närgången fråga och vända på den. Fungerar både mot män och kvinnor.
mamut75 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hvis man har kyssesyke så kan man ikke /bør ikke drikke alkohol en ganske lang stund , men som de andre her sier så kan du jo bare si nei ..
Gummi Tarzan Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 I og med at det nettopp har vært nyttår, så kan du jo gå for "hvit måned" unnskyldning.. Hiv på noe svada om at du renser kroppen din etter mye guffe i jula og at du holder deg unna giftstoffer.. Når det er sagt, så er min erfaring at det er mye bedre at venner vet enn at de ikke vet. Vi var åpne om vår situasjon og prøverørsforsøket og fikk bare positive tilbakemeldinger og masse heiarop fra sidelinjen! Og når vi testet positivt, var det jubel i taket i alle våre venners hjem :-) Uansett hva dere går for - Masse lykke til med forsøket!
Gjest Apple- i.i Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 I og med at det nettopp har vært nyttår, så kan du jo gå for "hvit måned" unnskyldning.. Hiv på noe svada om at du renser kroppen din etter mye guffe i jula og at du holder deg unna giftstoffer.. Når det er sagt, så er min erfaring at det er mye bedre at venner vet enn at de ikke vet. Vi var åpne om vår situasjon og prøverørsforsøket og fikk bare positive tilbakemeldinger og masse heiarop fra sidelinjen! Og når vi testet positivt, var det jubel i taket i alle våre venners hjem :-) Uansett hva dere går for - Masse lykke til med forsøket! Litt på siden, men vi valgte også å være åpne om at vi prøvde, og angret på det senere. Det tok oss ett år, en SA og to doble Pergo å bli gravide. Jeg ble ordentlig lei av folk som spurte hvordan det gikk og smugtittet på magen min for å se om den vokste. Nå er jeg 15 uker på vei og vi har ikke lyst til å si noe før vi får svar på fostervannsprøven og er virkelig dritlei av spesielt én venninne som ser på magen min før hun ser meg i øynene. Forøvrig syns jeg du har fått gode svar her og hadde garantert brukt nyttårsforsett, hvit måned el. l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå