Livets datter Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Hvordan ble påskeferien din? Har du vært hjemme eller på fjellet? Jeg har kooost meg hjemme, og det har vært helt skjønt!!! Påsken er deilig, bare synd det er ett år til neste gang!
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Har ikke fått gjort halvparten av all den kosen vi skulle - ikke tuslet tur, ikke trent, ikke vært på kino. MEN - vi har blitt brune, vi har kost oss i solen, og fått lest masse bøker begge to. Vi har vært sammen og nytt hverandre, vi har vært sammen med venner og familie, og vi har spist uante mengder med påskesnop. Vi har sovet lenge hver morgen, tittet på tv og hverandre - og hatt en superdeilig påske!
Furstina Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 En härlig påsk hemma! Solsken, japansk spa-dag på fredagen, motorcykeltur, träningspass, städning, middag hemma för mamma och läsning på balkongen i solen. Lugnt, skönt och vi har ändå hunnit göra en massa saker.
Gjest Kira Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Joda, vært grei den. Vært på fjellet og stod på snowboard igjen. :D Hadde det skikkelig fint. Men så var ferien over igjen. :-?
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Slenger meg på Starya; Frustrerende. Har ikke fått lest det jeg skulle, enda jeg har vært alene mesteparten av påsken- snart er det eksamen. Siden jeg ikke har fått gjort det jeg ønsket, har jeg heller ikke kost meg med god samvittighet når jeg har gjort alt annet mulig tøv. :o L-B
Livets datter Skrevet 22. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2003 Frustrerende. Uff, da??? Hva er grunnen til det da, Starya?
Gjest Liten Skrevet 22. april 2003 #8 Skrevet 22. april 2003 Jeg har niiiiikost meg 9 dager til ende!! Hatt koselige besøk, spist god mat, drukket god vin og dry martinis med gode oliven i, tuslet tur i en påskerolig by, nytt sola, besøkt venner, sovet lenge, lest litt, vært en tur på kino og padlet lange kajakkturer (altfor lange i forhold til formen... ), bare fordi det var så nydelig ute på sjøen at jeg ikke klarte å snu Så det er en strålende fornøyd Liten som er tilbake på jobb med fullt ladede batterier, støl i kroppen og lyserød på nesa
Gjest Alive Skrevet 22. april 2003 #9 Skrevet 22. april 2003 Jeg har vært 14 dager i Afrika jeg... Vanvittig deilig, sitter og måper enda!!! Så mye nytt...så varmt...masse mennesker...og så primitivt... Beste påsken ever 8)
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #10 Skrevet 22. april 2003 Jeg har vært 14 dager i Afrika jeg... Vanvittig deilig, sitter og måper enda!!! Så mye nytt...så varmt...masse mennesker...og så primitivt... Beste påsken ever 8) :o :o :o ÅÅÅÅHHHH *MISUNNELIIIIIG* Hvor i Afrika da??? Var i Afrika for under 1 år siden, skjønner du, og bare drømmer meg tilbake. Til tema: Finfin påske. Bare meg og sambis. Gått tur hver dag som f.eks på Aker Brygge, Frognerparken, Bygdøy(Huk), Holmenkollen osv. Sett masse filmer, lest og spist påskegodis. Var en dag på hytta og spiste deilig påskelam. Helt flott!
Gjest Chica Skrevet 22. april 2003 #11 Skrevet 22. april 2003 Jeg har kost meg skikkelig! Var på to skiturer (da hadde jeg gjort mitt, og tilbringte resten av ferien på verandaen med ei bok...), spist masse mat, fått 1000 fregner, kost meg med sambo. Godt å ha masse tid sammen og ingenting som måtte gjøres.
Gjest Alive Skrevet 22. april 2003 #12 Skrevet 22. april 2003 Jeg var i Benin på Vestkysten. Helt fantastisk, litt annerledes ferie enn den typiske sydenturen Drømmer meg tilbake allerede....Kunne tenkt meg et halvår rundt i Afrika. Neste gang vil jeg på safari... Hvor var du hen?
Midnattsol Skrevet 22. april 2003 #13 Skrevet 22. april 2003 Jeg var i Benin på Vestkysten. Helt fantastisk, litt annerledes ferie enn den typiske sydenturen Drømmer meg tilbake allerede....Kunne tenkt meg et halvår rundt i Afrika. Neste gang vil jeg på safari... Hvor var du hen? Nemlig! Ikke den typiske sydenturen, det er den vi vil styre litt unna. Jeg var i Kenya (Mombasa) og var på safari. Vi var der i september og vi vil bare reise tilbake og være minst 3 uker, så vi skal begynne spare opp litt penger så vi kan reise kanskje på slutten av dette året. Ok, dette var vel avsporing kan man si. Beklager!
Gjest Starya Skrevet 22. april 2003 #14 Skrevet 22. april 2003 Uff, da??? Hva er grunnen til det da, Starya? Ser du signaturen eller..? Vel, det er jo også en håpløs eks inne i bildet, men det er en annen historie..
Furstina Skrevet 22. april 2003 #15 Skrevet 22. april 2003 Vel, det er jo også en håpløs eks inne i bildet, men det er en annen historie.. Er ikke eks alltid håpløse? :blunke:
Labella Skrevet 22. april 2003 #16 Skrevet 22. april 2003 Slenger meg på Starya; Frustrerende. Har ikke fått lest det jeg skulle, enda jeg har vært alene mesteparten av påsken- snart er det eksamen. Siden jeg ikke har fått gjort det jeg ønsket, har jeg heller ikke kost meg med god samvittighet når jeg har gjort alt annet mulig tøv. Så sinnsykt deilig å vite at jeg ikke er alene med den opplevelsen! Blæh! nå blir det noen h##### uker fremover :x
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #17 Skrevet 22. april 2003 Har hatt en fin påske jeg. Vi har passet på huset til min samboers foreldre vi. Tok ferien der da kan man si. Har hatt litt besøk av venner, grillet, og ellers bare vært ute i sola og kosa oss
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #18 Skrevet 22. april 2003 Solte meg, nerdet, leste bok, brant bråte, raket i skogen - det vanlige. dorian
Gjest Embla s Skrevet 22. april 2003 #19 Skrevet 22. april 2003 Solte meg, nerdet, leste bok, brant bråte, raket i skogen - det vanlige. dorian Raket du i skogen :o ?!
Gjest dorian Skrevet 22. april 2003 #20 Skrevet 22. april 2003 Jadda, jeg raket litt i skogen nærmest tomta, slik at det ble litt penere der. Skal begynne på Marka snart... dorian - begynner ved Frognerseteren og raker seg innover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå