Gå til innhold

hva er et kort forhold/romanse vs et langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har man vært sammen hvis forholdet er langvarig/seriøst synes dere?

Er det snakk om minst 2 år? holder det med å ha vært sammen ett år? eller kun et halvt år?

Tenker kun på vurdering av forholdet ut fra lengden, ikke innholdet i forholdet jeg ønsker vurdering av. Holder avstandsforhold utenfor denne vurderingen.

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

Hvorfor holdes avstandsforhold utenfor? De stiller da på lik linje som andre forhold, om de er lange eller korte.

Jeg har hatt et avstandsforhold i et drøyt år nå, og jeg vil ikke si at vi kvalifiseres til å kalle det et langvarig forhold ennå. Men at det BLIR et langvarig forhold, det blir det ;)

Hva man føler er langvarig varierer vel fra person til person.

Skrevet

Hvorfor vil du holde avstandsforhold utenfor?

Hva som er langvarig og seriøst er forskjell fra forhold til forhold for min egen del. Noen forhold blir seriøse fort, særlig ettersom alderen tar oss ;)

Men for meg er langvarig forhold forhold som varer over ca. 8-10 måneder. Seriøsiteten trenger ikke være så stor i langvarige forhold heller.

Skrevet

for min del ser jeg vel på ett langvarig forhold som ett forhold som har vart i mer en to år, seriøst derimot, kan det bli lenge før det er langvarig.

ett forhold kan være seriøst etter ett halvt år, eller det kan bli seriøst først etter ett år, hvor seriøst det er kommer mer an på forholdet og hva begge parter legger i det, en lengden av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...