Loolaa Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Hei og hopp alle brazilian-elskere Så tråden min om "min første brazilian" ble stengt. Men det var en bruker, Julie?, som lurte på hvor jeg gjorde det i Trondheim. Så her er en ny tråd med svaret: Bente's. Hun som gjorde det synes jeg virket proff, og hun var veldig hyggelig og småpratet underveis loolaa Ops, så nå at det var kommet en ny tråd med spørsmål om det samme. Vel, vel, dere har sikkert funnet denne tråden her også.
Gjest sexysadie Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Hvorfor ble tråden din stengt; har moderatorene ett problem med voksing også nu????
Gjest Cruella Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Brazilian waxing må da gjøre fryktelig vondt?? :o Hvor langt eh.... bak vokser man? L-B
Loolaa Skrevet 22. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2003 - Den forrige tråden utviklet seg til en lang diskusjon for og mot hårfjerning med drittkasting (som vi har hatt mye av før...) og ble til slutt stengt (som vi har hatt mye av før...). Jeg la bare ut en melding om noe jeg var veldig fornøyd med og dro på påskeferie, og hoppsann så var diskusjonen i gang. - Jo, det var litt vondt, men ikke så ille at jeg fikk tårer i øynene eller måtte rope ut. Det som var ille var når ikke alt håret ble med i første napp og hudpleieren måtte nappe flere ganger på samme sted. Men det gikk helt greit Forøvring synes jeg det var værst å vokse rett rundt klitten og bak mot rompa. Ritsj! Men det sies at det blir bedre etter hvert! Og du kan få det vokset så langt bak du vil (eller orker...!). loolaa
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #7 Skrevet 23. april 2003 Forøvring synes jeg det var værst å vokse rett rundt klitten og bak mot rompa. loolaa For et harry språk... dette var litt mer enn jeg hadde lyst til å høre..
Loolaa Skrevet 23. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2003 Til gjest: Jeg fikk spørsmål om det var vondt, og svart ærlig og redelig på det. Hva ville du ha skrevet? Og har du vokset selv? loolaa
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #9 Skrevet 23. april 2003 Nei, jeg har ikke vokset meg der, og ser ingen grunn til å gjøre det heller - det holder med barberhøvel for meg. Jeg bare reagerte litt på "klitten" - syns det var et ekkelt ord, jeg ville ikke ordlagt meg på den måten. Men folk er forkskjellige. Setter ellers pris på at folk er åpne og forteller ting slik det er..
Gjest mikkmakk Skrevet 24. april 2003 #10 Skrevet 24. april 2003 Hvor i Trondheim? Tror ikke på at det er noen som utfører det i Trondheim før det motsatte er bevist...
Gjest Liten Skrevet 24. april 2003 #11 Skrevet 24. april 2003 Hvor i Trondheim? Tror ikke på at det er noen som utfører det i Trondheim før det motsatte er bevist... eeeh... leste du første innlegget i tråden? eller forventer du bevis?
Loolaa Skrevet 25. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2003 eeeh... leste du første innlegget i tråden? eller forventer du bevis? Igjen: det var på Bentes i Munkegata. Men noe bevis kan jeg dessverre ikke legge fram! loolaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå