ugle mor Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 har lest litt om bebe higtec som ble skrevet for en stund siden her inne. jeg har kjempe lyst på den. men lille gutten min er nå et år. og jeg trenger bare spotsvogn delen. er dette et bra valg? og er den liten å grei når den slåes sammen?? mvh. ugle mor takker for hjelp
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Har ikke greie på nye vogner... men jeg vil anbefale deg å spørre/ lete på www.dinbaby.com I forumet der har de egen debatt på barnevogner.
Susan Sto Helit Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Barnevognforumet til Nybaktmamma er mye bedre på barnevogner enn noe annet. Mange av mødrene der har prøvd opptil flere vogner før de var fornøyd. Og det er erfaringer med de aller fleste vogntyper.
Cristycreme Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ser du ikke har fått så mange svar. Anbefaler derfor at du stiller spørsmålet inne på Graviditet og Spedbarn. Der har vært veldig mange barnevogn diskusjoner. Selv anbefaler jeg Simo vogner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå