Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ikke scanner, men kan jeg ta bilde av kvitteringen fra posten med mobiltelefon, og legge det inn på mail? Blir det godkjent?
Grissini Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har hvertfall lest at andre har gjort det på denne måten, så det går nok helt sikkert fint
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ikke scanner, men kan jeg ta bilde av kvitteringen fra posten med mobiltelefon, og legge det inn på mail? Blir det godkjent? Ja! Bare husk å skrive ordrenr. i mailen.
Parfumfreek Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Ja, men blir bildet tydelig nok da ..? Du kjenner ingen andre som har scanner da? Før jeg fikk scanner sendte jeg fra fax på jobben - det gikk også helt fint
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Ja, men blir bildet tydelig nok da ..? Du kjenner ingen andre som har scanner da? Før jeg fikk scanner sendte jeg fra fax på jobben - det gikk også helt fint Ja, har ganske skarpt kamera på mobilen så det går nok bra. Kjenner ingen som har verken scanner eller fax
Gjest hufse-tufsa Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 "gamlemåten" med kopier av ordre og brev i vanlig post fungerer også helt utmerket... jeg har ikke scanner, så sendte ordinært brev.
Gjest gjesto Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Legger denne inn her jeg, for å slippe enda en SN-tråd. Jeg sendte mail med bilde av kvittering og sånt til SN før jul en gang, har ikke fått pengene tilbake enda, men fire ganger har jeg fått denne mailen (fikk en senest i dag): Dear Customer, Thank you for your email. We will process the refund as soon as possible and a separate notification will be sent once the refund has been submitted. Please understand that credit card companies tend to take longer to show a credit than they do a charge. However, the refund should show on your account within the next 1-2 weeks. Please accept our sincere apologies for any inconvenience that this may have caused. If you have any further queries, please feel free to contact us. Your Sincerely, Isabelle Customer Services Fire ganger som sagt, andre som har opplevd dette? Får jeg hundrelappen min tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå