Gjest uvitende Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hva slags bøker og filmer passer til ei jente på seks? Ikke norske forfattere, da jeg skal kjøpe gaven i hennes mor hjemland. Jeg blir veldig takknemlig for tips både for konkrete bøker og for type bøker. Hvilke tv-sendinger ser barn på den alderen? Er de for gamle for Sesam Stasjon?
Gjest *Mim* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Sesam stasjon høres kanskje barnslig ut. Skal du kjøpe en engelsk bok? Skal hun lese selv eller leses for?
janne84 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 sesam stasjon er det hun nok vokst forbi.. Finner mye med å gå på bokhandelen å bare se. Har stort utvalg og de ansatte der er som regel flinke å hjelpe
Gjest uvitende Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg skal kjøpe noe på spansk. Da dropper jeg sesam. Hva med eventyr? I tillegg til noe annet?
*Emma* Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Her er en oversikt over hva Bokklubben.no anbefaler til barn i aldern 6-9 år. Mener ikke du skal handle der, men kanskje du finner noen ideer ? Bokklubben Charlottes Tryllevev er vel en ny og litt poppis film/bok tror jeg. Den er ikke norsk så den finnes kanskje i Spania også?! Endret 1. januar 2008 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå