Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Ja, da har jeg sørfet litt rundt og begynt planleggingen av bikinikjøp og har forelsket meg i denne : http://www.panos.se/ -> enter seff -> showroom -> beachwear -> Womens spring -> bikinis -> også scroller vi bortover til høyre til bikinien "Lydra" dukker opp. I alt fire klikk bortover (komplisert med disse fancy sidene ) -> da er det den til høyre som er gul - orange med 70-talls snitt :D Fin ikke sant ? Synes jeg vaffal.... Noen som har erfaring med dette merket ? (Panos Emporio) Kvalitet osv ? Har fått inntrykk av at det er et godt merke. Vet dere om flere butikker som fører dette merket ? Vet om en butikk i nærheten som har noe av denne kolleksjonen, men det er ikke rare utvalget... :x Og så neste case : Badesko! Jeg vet det høres sært ut, men jeg har svært så følsomme føtter, så jeg hater å måtte vasse ut i skjell og skarpe stener *grøsse* Husker da jeg var liten,- da hadde jeg badesko. Sånne rosa eller grønne som nesten så ut som pensko, med masse "huller" i. Er vel ikke ute etter den varianten , men lurer på om det finnes noen badeskotyper for voksne ? Som ikke ser så dukkete ut ? Noen litt sandalaktige med kun snorer e.l. som dekker oversiden av foten, og som er litt fleksible, så det går an å svømme med dem. Har prøvd slipperser, men det er i allefall som å stange huet i murveggen Anyone ? Deevah, klar for sol, sjø og sommer
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Kul bikini. Når det gjelder badesko, så kjøpte jeg for et par år siden, et par rosa gummisaker - sånne badesandaler vi hadde da jeg var liten - med en stolpe mellom storetåa og den neste. Den gangen var de tyne i sålen, men jeg kjøpte et par med riktig tykk såle - nesten litt "platå" - men ikke så ekstremt da. De kan ikke ha kostet mye - langt under hundrelappen sikkert. Brukte dem ikke i fjor, men det var bare fordi jeg glemte at jeg hadde dem. I år skal de komme til heder og verdighet igjen. Glimrende på stranda eller andre steder hvor man egentlig kan gå barbent, men likevel ikke...
Gjest Lizbet Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Så når vi på stranda møter hverandre så vet vi at alle de andre damene med fancy badesko og er KGbrukere :D :D Det hadde vært noe. Likte bikinien Må finne meg en jeg og.... :oops: Fant en jeg likte - viste den til sambo og han rynka nesa og rista på hodet. Venta litt og viste han den en gang til. Og hva sa han?? -Ja, den var ikke så dum. Lettlurt ja!!
klaraklokk Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Stilig bikini! Si ifra når du el andre finner en butiklk i oslo området som fører merket... Jeg vil ha en sånn å.... Hermekråke :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå