gard Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hei Dersom du lurer på hvem som har besøkt flest land/stater/områder i denne verden så bør du sjekke denne storyen fra msnbc. Denne karen har bestemt seg for å besøke alle steder i verden og det ser ut som han er på god vei. Men jeg vet ikke om jeg forstår helt vitsen men å sitte på en båt i 70 dager bare for å hoppe av på en øy for å si at en har vært der. Men det er litt fasinerende allikevel. Han har også sin egen webside forresten og her kan man legge inn sin egen profil: http://www.mosttraveledpeople.com/
Frøken eple Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jøss, fascinerende fyr. Hadde jeg vært kona, hadde jeg heller blitt med Lurer på om han teller med mellomlandinger som å ha vært der? Det er jo juks
gard Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei Nei, det virker ut som det må mer til en en mellomlanding. Kona venter dere 3 barn og det virker ut som hun bare er hjemme for tiden og passer på ungene. Jeg sendt forresten mail til han her om dagen og jeg fikk et var tilbake ganske raskt. Han vil fremdeles tilbake til Norge ettersom han "mangler" Bjørnøya og Jan Mayen. Men han nevnte også at han ville se fjordene på vestlandet og Nordkapp :-)
Frøken eple Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Han vil fremdeles tilbake til Norge ettersom han "mangler" Bjørnøya og Jan Mayen. Men han nevnte også at han ville se fjordene på vestlandet og Nordkapp :-) I så fall har han sett mer enn meg Jeg var inne og registrerte meg på siden - fikk 23 steder eller noe sånt he he. Jeg som trodde jeg var ganske så bereist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå