Minmy Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal legge ut et par ting for salg på www.tradera.se og må tilpasse størrelsen på bildene til 400kb. Mine bilder er mye større enn dette og jeg får ikke til å forminske dem, noen som kan hjelpe?? På forhånd takk!
L79 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal legge ut et par ting for salg på www.tradera.se og må tilpasse størrelsen på bildene til 400kb. Mine bilder er mye større enn dette og jeg får ikke til å forminske dem, noen som kan hjelpe?? På forhånd takk! Hei, Jeg bruker Microsoft office picture manager. Hvis du høyreklikker på bildeikonet(fila) og velger åpne i - microsoft office picture manager - så får du åpnet bildet i et nytt program. (Fjern alle markeringene som kommer opp første gang du åpner dette programmet - hvis ikke blir alle bilder åpnet her - det er lite praktisk) Så velger du editere bilde (tror jeg) - og deretter endre størrelse. Da kan du velge ulike størrelser - eller skalere ned prosentmessig. Dette programmet synes jeg er brukervennlig og greit - mulig andre har programmer som er bedre??
Minmy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for rask svar, men jeg har tydeligvis ikke dette programmet, eller, det kommer ihvertfall ikke opp i listen når jeg velger "åpne i"... Jeg har Paint eller Microsoft Office PowerPoint Viewer, men sistnevnte kan ikke brukes fordi filen ikke er en paint-fil.. tydeligvis. Noen kloke hoder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå