Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

skal kjøpe ny mobil og har ikke en gang sett på mobiler på leenge, er det noen som har en de vil anbefale? Jeg har hatt Ericsson fram til nå, men lurer på å bytte til Samsung eller Nokia. Har sett på Nokia 56XX og 5310 og de ser fine ut.. fint argument ikke sant?

3G, Edge, bluetooth, lagringsplass etc hva behøver man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SIden ingen har svart deg så kan jeg jo prøve å veilede deg litt med et par spm.

Mobiler flest idag har 3g, videokommunikasjon. Trenger du det?

Hva med kamera? tar du mye bilder med mobilen? Bruker du mobilen som mp3spiller? Det jeg egentlig vil frem til er: Hva bruker du mobilen til?

Selv så er jeg en tilhenger av Sony Ericsson, men det er fordi jeg selv bare har negative erfaringer fra Nokia's siste slips:P

Gjest hyggelig
Skrevet

jeg kjøpte meg nokia n73 da den kom ut på markedet. hadde hørt at den skulle være så bra, hadde "alt" osv.

sannheten er at den henger seg opp til enhver tid, er kjempetreg, stor og klumpete. så mitt råd er å ikke kjøpe den, iallefall ;)

men den nokiaen som har gps skal visst være bra. husker ikke hva den heter,men vet at den har skyvedeksel og gps.

Skrevet (endret)

jeg hadde nokia 6500 slide, og var kjempefronøyd! Bra kamera, men litt dårlig lagringsplass.. Men du kan kjøpe med minnekort og sette i. Grei størrelse på den også :)

Men måtte sende den igjen pga noen av knappene hang seg opp :( Men kjenner et par andre med samme mob, og de har ikke hatt problemer med den. Men ofte litt trøbbel med nye mobiler, men funker som regel bra igjen etter oppgradering :)

Endret av kheira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...