Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 22. april 2003 Tusen takk for varme ord. Det virker litt sjeldent her inne. Men jo, jeg dropper det for mannen min skal bo her oxo. Hehe.....jeg får finne på noe annet....Liker sjøen, så muligens jeg dropper Titanic tema og går for stein, garn, fisker og sånne ting...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. april 2003 #22 Del Skrevet 22. april 2003 Anafuglia- du blir snart avskrevet som en useriøs debattant hvis du ikke skjerper deg. Minnie Hvem snakker????? Tror du skal se litt på deg selv først. Er så lei av at du skal vite best i alle saker, og påberope deg retten til å rakke ned på andre. "Sånn og sånn SKAL det gjøres, ellers er det idioti!!!!" Jeg ville ikke ha noe Titanic-tema i mitt hjem, men jeg sier heller ikke at min smak er den riktige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 Vel,Anafugia noen er visst alltid ute etter å knuse ens drømmer, svartmale ens forslag og tror at bare deres tips funker. Hva vi på KG mener bør ikke påvirke ditt valg av oppussing, du må gjøre som du selv føler. Men hvis mannen din ikke vil ha det sånn, så bør dere kanskje diskutere et annet tema for oppussingen slik at dere begge kommer til å trives der! Men uansett, GJØR SOM DU VIL!!!!! det er DU som skal bo der, ikke vi. Lykke til med oppussingen uansett, og du, ikke bry deg omkritiske KG'ere som bare er ute etter å bitche... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 23. april 2003 Takker...og I know.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 23. april 2003 #25 Del Skrevet 23. april 2003 Har dere kommet på noen tips til hvordan dere skal pusse opp da? Dere kan jo fremdeles pusse opp ha ha en viktoriansk stil selv om titanic ikke skal være tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 23. april 2003 Ja, det er den retningen som jeg går i nå. Samtidig vil jeg kikke litt nærmere på tipset fra Minnie om Engelsk Hage ...... Liker sånne romantiske møbler, renesannse og barokk etc.... Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. april 2003 #27 Del Skrevet 23. april 2003 Blir du lei av Titanic så foreslår jeg at du tar STAR WARS senere, det er skikkelig kult og kommer nok til å være populært helt inn til år 2008 =) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 23. april 2003 #28 Del Skrevet 23. april 2003 Hørtes spennende ut ja! Må få oppdateringer etterhvert da Anafugia, om hva dere finner ut tilslutt. Blir spennende å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliet Skrevet 23. april 2003 #29 Del Skrevet 23. april 2003 Du kan jo forresten se om du finner noen tips her: http://www.interiorsiden.no/infotorg_bolig.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. april 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 23. april 2003 Blir du lei av Titanic så foreslår jeg at du tar STAR WARS senere, det er skikkelig kult og kommer nok til å være populært helt inn til år 2008 =) W Takker også for tips til interiør inspirasjon. I'll check it out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå