Rapitap Skrevet 22. april 2003 #1 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg sitter våken :o og prøver å finne ett passende tema for stuen min....sorry...vår. Og stuen som sikkert noen av dere har sett er alså rød. Men jeg har stort vindu fra gulv til tak mot verandaen, som er over sjøen. Jeg kan faktisk fiske fra altanen. Så her kommer min fikse ide: hva med å bruke Titanic som tema. Innrede stuen i Victorianske møbler (men hvor kan man kjøpe dette i Norge, vet noen det?) Og altanen kan 'gjøres' om til dekket på båten, og murveggen kan jeg male persketiv på slik at verandaen virker kjempe lang, og at du er i en båt! På Titanic eller søsterskipet eller hva som helst, bare det er litt sånn tilbake i tid. Hva synes dere? Er jeg helt ute nå eller.......skal jeg satse? ÅJA: kom på at jeg også burde nevne at jeg bor i 3 etasje i en blokk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Det må du ikke finne på, blir helt rart, megaharry! Mal stuen i en nøytral farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Gjør som du vil! Det er din stue, og det skal passe deg, ikke noen andre. Jeg synes det hørtes litt rart ut, og ville ikke gjort det. Men hvis du gjør det enkelt og billig, kan du jo gjøre om på nytt om ikke så lang tid - hvis du blir lei mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2003 Hei igjen, dere sier 'rart'. Hva mener dere med det....? At det ville være rart å komme inn ett sted som er som en viktoriansk båt? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 Anafuglia- du blir snart avskrevet som en useriøs debattant hvis du ikke skjerper deg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. april 2003 Hva ? Hva er galt med å være kreativ? Prøve ut nye ideer?? Ikke alle har tid til å stryke jeans vettu! Er det mer seriøst å stryke alt fra underbukser og lage foldekant på tekstiler ..... enn å komme opp med ett tema/dekor for en stue? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 Flere må skjerpe seg her. Ja, jg sier "rart" jeg hadde syntes det var en underlig stue å komme inn i. Det betyr ikke at det ville vært stygt. Og gjennomfører du det til minste detalj, kult, men som sagt jeg ville ikke ha det. Men det skal jo ikke bety noe da - det er du som skal ha det. Ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 Hva ? Hva er galt med å være kreativ? Prøve ut nye ideer?? Ikke alle har tid til å stryke jeans vettu! Er det mer seriøst å stryke alt fra underbukser og lage foldekant på tekstiler ..... enn å komme opp med ett tema/dekor for en stue? :-? Det er en klar linje mellom kreativitet og idioti. I går var det ketchuprød stue, i dag er det Titanic-stue med Victorianske møbler Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #9 Del Skrevet 22. april 2003 Helledussen - det er da hennes stue - hun må da få lufte tankene sine like mye som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 22. april 2003 Yes Mam, halve stuen er fremdeles rød, og hva er så galt med å tenke ut ett tema for stuen ?? Nå er den jo bare rød. Tema - tema....det er noe annet... Minni du Minni, du trenger å koble av litt - åpne tankene og ikke stresse så veldig. Om jeg har tema: 'Viktoriansk' - hvorfor er det idioti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #11 Del Skrevet 22. april 2003 'Viktoriansk' - hvorfor er det idioti? Det i seg selv er ikke idioti, men Titanic-temaet er idioti. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 22. april 2003 Titanic-temaet er idioti. Minnie Ehmm...hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #13 Del Skrevet 22. april 2003 Dette er idioti. Og altanen kan 'gjøres' om til dekket på båten, og murveggen kan jeg male persketiv på slik at verandaen virker kjempe lang, og at du er i en båt! På Titanic eller søsterskipet eller hva som helst, bare det er litt sånn tilbake i tid. Og dette er toppen av kaka. ÅJA: kom på at jeg også burde nevne at jeg bor i 3 etasje i en blokk :D Minnie PS: Har du tenkt og henge opp plakater av Leonardo DiCaprio og Kate Whinslet i stuen også- for liksom og "toppe" det hele. Hvis du gir meg mer info om leiligheten din skal jeg gi deg noen skikkelige interiørtips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 22. april 2003 Urk, jeg beklager ....jeg skjønner faktisk IKKE at dette er idioti. Det er annderledes og muligens litt for kreativt? Jeg blir litt satt ut av Minnie som må KNUSE alle ideer og inntrykk som jeg vil prøve ut. Det er demoraliserende. Pokker, jeg får vel bare gi opp med en gang og gå å stryke noen underbukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. april 2003 #15 Del Skrevet 22. april 2003 Urk, jeg beklager ....jeg skjønner faktisk IKKE at dette er idioti. Det er annderledes og muligens litt for kreativt? Hadde du vært 14 år og vile gjøre dette hjemme på pikerommet ditt hadde saken vært en annen- ikke noe galt med kreativitet men man må vite hvor grensen går mellom kreativitet og tåpelige "dømt til å mislykkes"- innfall. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 22. april 2003 Hvorfor? Om man ikke prøver ting (ideer) ut så blir det jo ingen framdrift for noen? Da er det istedet mer vedlikehold av hva man har....og man ser ikke potensiale i å være nytenkende. Det har faktisk sine fordeler..... å prøve ut innfall..... Belive you me! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. april 2003 #17 Del Skrevet 22. april 2003 Det er bra vi har forsjellig smak, og det er din stue, så du må fikse den akkurat sånn du vil ha den. Jeg ville ikke hatt det sånn, da jeg liker rolig interiør og en "enkel"stil. Hva syns samboeren din da? Han og har vel meninger om hvordan leiligheten skal være? Hvis dere begge er enige, så er det vel bare å begynne oppussingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. april 2003 #18 Del Skrevet 22. april 2003 hahahaha hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. april 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 22. april 2003 Mannen min er ikke enig med meg, og resten av dette forumet for øvrig. Det blir nok skrinlagt. For mye jantelov.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. april 2003 #20 Del Skrevet 22. april 2003 Hvis du dropper ideen din håper jeg det er pga samboeren din, og ikke pga kommentarene her inne. Det er som flere har sagt - ditt valg, det er du som skal bo der. Om noen mener der er stygt, så gjør vel det ikke noe for deg? Det er du som skal bo der, ikke oss. MEN - når din sambo ikke vil, da bør du droppe ideen, for han skal jo bo der. Du syns kanskje leilighet jeg bor i er kjempestygg, men hva gjør det, når jeg trives her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå