Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det finnes en våken sjel her inne nå, men man prøver ^^

en annen ting jeg forsåvidt ikke vet er om jeg er inne på riktig kategori her nå, men ja :P

bare lurte på om noen av dere har noen erfering med nettflørt? jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre her..har flørtet masse med en kar på nettet. vi har snakket bort mange lange netter og sett hverandre på cam, sendt sms osv. så jeg tviler ikke et sekund på at han er den han gir seg ut for å være.. betatt er jeg og.. veldig betatt, tenker på han hele tiden. tror han også er litt betatt, han virker hvertfall sånn, og han har invitert meg hjem til han. :rødme:

men det er egentlig ikke greia.. problemet er det at.. jeg er så redd kjemien ikke skal funke, at illusjonen skal sprekke hvis dere skjønner? det er vi egentlig begge litt redde for.. dessuten er det rimelig stor aldersforskjell.. og, han bor ganske langt unna, så hvis jeg skal dra til han, så må det bli på overnatting, er det noe særlig lurt første gangen vi møtes da? er bare redd for å ødelegge noe her! :sukk:

håper håper det er noen der ute som har oppelvd noe lignende som har en erfering elle rto å komme med til lille meg? :lete:

ellers godt nyttår til dere alle :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alder er vel ingen hindring. sambo er 11 år eldre enn meg og ei venninne av meg skal gifte seg snart med en som er ca 18 år eldre, husker ikke i farta nå hvor gammel han er!

Ellers vet jeg ikke hvordan det vil være med den ilusjonen dere får, om dn vil slå sprekker å vise seg å være noe annet! JEg ville satset ;)

Skrevet

det er 8 år her da, jeg syns ikke det er så ille, men tatt i betraktning at jeg bare er 19 syns han det er litt flaut da, og det skjønner jeg vel egentlig :P

men, jeg kommer nok til å satse ja! er bare så nervøs! hehe.. finner på unnskyldninger i hytt og pine, men må jo snart bare hoppe i det og dra før han gir meg opp :O men i tillegg har jeg angst, gjør det ekstra vanskelig for meg å dra bort, derfor lurte jeg på om jeg skal vente til jeg får ny leilighet og heller invitere han til meg.. men det blir lenge å vente igjen :P haha

Skrevet

Jada, har masse erfaring på dette med nettflørt. Traff mannen min gjennom en dateside på nettet :)

Traff noen før ham også, så jeg kjenner til det at illusjonen sprekker. Og da er det ikke noe særlig hvis en bor langt unna hverandre, en kommer seg liksom ikke bort fra vedkommende sånn med en gang.

Nå har jo dere sett hverandre, sikkert pratet masse, også på tlf, tenker jeg. Da er jo risikoen mindre. Da jeg traff mannnen min, var ikke webcam vanlig, husker ikke om de fantes engang for 6 år siden. Ingen av oss hadde det ihvertfall. Ikke hadde vi sett bilde av hverandre heller før vi møttes, så det var jo spennende.

Det han sa om seg selv var at han var mørk med brune øyne, hadde håret i behold, høyde og vekt, og at han var kjekk nok til at damene i hans liv hadde vært vakre (om de var vakre eller ikke kom vel an på øyet som ser, tenkte jeg. Og la ikke særlig vekt på det :) ).

Det klaffet forresten godt med utseendet, han var kjekk som bare det, og han likte meg også sånn sett med en gang.

Kjemien derimot klaffet ikke for fullt første gangen vi møttes. Jeg husker jeg lurte på hva jeg skulle snakke om, og da er det ikke helt på topp.

Likevel, kjemien ble VELDIG bra etterhvert. Vi var nok begge litt sjenerte og usikre.

Så selv om kjemien ikke er der med det samme, kan du godt gi det en sjanse til, hvis du ellers liker mannen.

Vi er stadig forelsket i hverandre, koser oss sammen etter disse 6 årene. Det var ikke så dumt å bli kjent med "innsida" først :)

Skrevet

Jeg var kun 20 når jeg møtte sambo ;) så var ikke så mye eldre enn deg! Så går fint ann å finne den sanne kjærlighet i din alder og :)

GO FOR IT!!!!

syns det hørtes spennende ut jeg :P

Skrevet

nabodama; så koselig å høre! hehe, da er det jo virkelig håp da! ^_^ hvor lange hadde dere chattet før dere møttes? fordi vi har bare chattet kanskje en mnd, men da mange mange timer om dagen (jeg har ødelagt døgnrytmen hans stakkar :P)

amalie; så kult :D da er det kanskje verdt å prøve for meg og! ^^ det er kjempespennende! hehe.. merker liksom den forelska følelsen uten at jeg engang har møtt mannen, føles litt rart men ja.. som nabodama nevnte, ikke så dumt å bli kjent med personligheten, det er jo den som er viktig i det lange løp :)

Skrevet

Hei!

Ingen fare, enten funker det eller ikke:)

Fant faktisk min tidligere kjæreste på sol.no var sammen i over et år, angrer ikke på jeg hoppet i det og møtte ham.

Skrevet
nabodama; så koselig å høre! hehe, da er det jo virkelig håp da! ^_^ hvor lange hadde dere chattet før dere møttes? fordi vi har bare chattet kanskje en mnd, men da mange mange timer om dagen (jeg har ødelagt døgnrytmen hans stakkar :P)

amalie; så kult :D da er det kanskje verdt å prøve for meg og! ^^ det er kjempespennende! hehe.. merker liksom den forelska følelsen uten at jeg engang har møtt mannen, føles litt rart men ja.. som nabodama nevnte, ikke så dumt å bli kjent med personligheten, det er jo den som er viktig i det lange løp :)

Ja, det er håp, men ikke ha for store forventninger. Han kan jo ha masse uvaner du ikke liker, problemer du ikke kan forholde deg til, kanskje han ikke tiltrekker deg i det hele tatt når dere møtes....mye kan skje. Men det er verdt å ta sjansen, det kan jo hende det er mannen i ditt liv :)

Vi chattet vel en mnd vi også før vi møttes

Skrevet

Ikke noe særlig. Bare stygge/lave/tykke/tynne/spesielt rare og merkelige menn som dukker opp på slikt - har testet ut noe av det - ikke datingsider (det blir for desperat og kontaktannonseaktig), men har truffet tre menn gjennom diskusjonsforum der jeg kjente til meningene deres over tid før vi møttes.

Jeg tror nok gode, gamle arbeidsplassen, selskapet, festen, matlagingskurset, venners-vennemiddagen, kursseminaret, utenlandsreisen, turen, osv. er best: så ser du og omgås mennenen "live". Det er nok det aller beste!

Gjest Ava Gardner
Skrevet

- Er enig i at du skal prøve å møte ham snarest mulig, slik at dere ikke "kaster" bort mer tid på chat og msn. Men er det ikke en mulighet for at han kan komme dit du bor?

Jeg har møtt mange fra nettet i de senere år, med mer og mindre hell. Ikke alle er like ærlige om utseendet/status/forhold. Selv om det er innsiden som teller, som du sier, så er det ikke like kult å oppdage at "jeg har lagt på meg litt etter dette bildet" betyr at fyren er et enormt fleskeberg som såvidt greier å gå ved egen hjelp. -Kanskje webcamera ikke er så dumt. :fnise:

Nåvel, noen var greie nok, men viste seg å ha "pause" fra et ellers fast forhold. -En hadde hatt kjærest hele tiden mens han chattet med meg, viste det seg. Dette trakk ut i et år omtrent, og jeg ble ganske skuffet da jeg oppdaget det.

Men tilslutt fant jeg da lykken, og vi møttes veldig raskt - samme uken. Vi bor kun tre kvarters kjøring fra hverandre og treffes nå regelmessig.

Vet av erfaring at der er veldig lett å bli betatt på nettet, man lager seg en illusjon, ja, og så blir nedturen desto større.

Det trenger ikke skje med deg, og du høres fornuftig ut - men som sagt, jeg ville møtt fyren så fort som fy, for da får du noe konkret å forholde deg til.

Masse lykke til.

Gjest *nurket*
Skrevet (endret)

Høres ut som meg bare at vi ikke har aldersforskjellen :)

Vi hadde mange lange netter på msn, telefon og sms hele tiden... Vi utviklet følelser for hverandre, og ble forelska før vi hadde møttes ansikt til ansikt. Første møte var 4 uker etter vi startet å prate på nettet. Var så sinnsykt nervøs og redd for at kjemien ikke skulle være den vi trodde det var, men det var den :) :)

Han kom hit til meg, og overnattet ved første møte. Var nødt til det siden han bor på andre siden av landet. Vi hadde en helt uforglemmelig helg, og det har blitt mange etter det. Vært sammen i over ett år nå, og det blir nok mange fler :)

Lykke til!!

PS! Ikke la det gå FOR lenge, for da får man lett et bilde i hodet og kan bli skuffa...

Endret av *nurket*
Skrevet

oioi, takk for alle svar!

nå har jeg mye å reflektere over, godt med gode råd ^_^ til deg som sa de som regel var feite osv, det vet jeg at han ikke er pga cam ;) og dessuten er han en venners venn! hehe.. menja, tar nok rådet og møter han fort som fy ja! hehe.. *forte seg å bli frisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...