Cristycreme Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Godt Nytt År alle sammen! Tenkte det kunne være interessant å lage en tråd om hva dere husker best fra 2007. Hvem (kjendis) har preget 2007? Hva skjedde i Norge og verden i for eksempel film og musikk verdenen, moteverdenen, politikk, nyhetsbildet etc? Det som sitter fremst i min hukommelse fra året som er gått, er forsvinningen av Madeleine. Amy Winehouse. Avgangen til Tony Blair.
Pusemor Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Nyheter, utenriks: Husker best forsvinningen av Madeleine jeg også. Norsk underholdning: 2 av våre "store" her i Norge døde i 2007, Grete Kausland og Trond Kirkevåg. I filmverden: " I am legend" og"Arn". Sikkert masse mer......Godt nytt år alle sammen
Cristycreme Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor tenkte jeg ikke på Facebook før nå. Det kom vel egentlig i 2006, men tok vel ikke skikkelig av før i fjor.
Cristycreme Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 I filmverden: " I am legend" og"Arn". Ratatouille (eller hvordan det nå staves) er vel også verdt å nevne.
Amanlis Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vallasaken vil vel huskes en stund. Internasjonalt er vel også drapet på Bentzir Bhutto huskes.
Tabris Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 (endret) FNs klimarapport og miljøbølgen etter det. :-D Ellers så husker jeg også spesielt godt sommeren 2007, da både den femte Harry Potter-filmen kom bare en uke før utgivelsen av den siste boka. Endret 3. januar 2008 av Tabris
Gjest Skya Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Rosenborg slo Valencia to ganger i Mesterligaen! :-D
Cristycreme Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Rosenborg slo Valencia to ganger i Mesterligaen! :-D Veldig enig i starten på klimabølgen og Vallasaken! Poste små filmklipp på nettet, som for eksempel youtube ble vel noe de fleste klarer i løpet av 07.
Cristycreme Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2008 Veldig enig i starten på klimabølgen og Vallasaken! Poste små filmklipp på nettet, som for eksempel youtube ble vel noe de fleste klarer i løpet av 07. Svarte feil melding der:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå