waco Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Jeg har alltid vært fascinert av Usa, men det er ikke bare ricky lake og step by step som produseres på den fronten. Man kan nemlig avle galskap innenifra. Borgerkrig er den farligste krig. Det er som kreft, vanskelig å bli kvitt. Nå har amerikanerne begynt å utstyre pilotene med pistoler, for det er mye tryggere i følge amerikansk logikk. Jeg vil ikke at piloten på en fokker-50 skal ha glock og skuddsikker vest, for det betyr fare, og en som allerede har tendenser til å få angst og noia av å tenke, har ikke godt av å gruble over hvorfor piloten har mp-5 i skapet i stedetfor redningsvest når jeg er passasjer, - ombord i et fly. Får man mindre flyskrekk av bevepnede førere? Av og til skulle jeg ønske jeg kun kunne betrakte verdens galskap, og kommentert den på avstand, - men jeg må heller i stedet være en del av den..... =( Waco
Litago Skrevet 22. april 2003 #2 Skrevet 22. april 2003 Så enig, så enig Waco! Det er ren og skjær galskap meg pistoler på fly. :o
waco Skrevet 22. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2003 Det er trist egentlig. Lurer på hvor dette skal ende? Nå har jo flyplassene i Miami fått innstallert røntgenscan som ser gjennom klær på mennesker. Allikevel må pilotene ha våpen. Man kan f eks ta den amerikanske ambassade som ligger ved drammensveien, man har stjålet 3/4 av veien, parkeringsplassen til Wang, og satt opp et tårn, som et slags fyrtårn av idioti og misfornøyelse. Hva slags land er man dersom ambassadene må bevoktes med maskinpistol? Og pilotsaken gjelder innenriksfly forøvrig, det neste er vel at bussjåførene får hagle under setet, og postmannen har håndgranater. Waco har selv vært i steder på denne jordklode hvor det er vanlig å bære våpen, ingenting er så skremmende for en som nekter å akseptere sannheten som den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå