AlienBob Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Samme nyttårsforsettene hvert år: Spise sunnere, mosjonere mer, se mindre på TV (skulle helst ha kastet ut den helvetesmaskinen, men det er så vanskelig ) og heller bruke mer tid på hobbyene mine. Klarer jo aldri å holde dem. Men DENNE GANGEN skal jeg klare det Noen flere som har det som meg? Hvilke nyttårsforsett har dere, og har dere noen gang klart å holde forsettene deres?
Nabodama Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Samme nyttårsforsettene hvert år: Spise sunnere, mosjonere mer, se mindre på TV (skulle helst ha kastet ut den helvetesmaskinen, men det er så vanskelig ) og heller bruke mer tid på hobbyene mine. Klarer jo aldri å holde dem. Men DENNE GANGEN skal jeg klare det Noen flere som har det som meg? Hvilke nyttårsforsett har dere, og har dere noen gang klart å holde forsettene deres? Jeg skal la være å kjøpe klær i 2008. Det vil jeg spare MYE penger på, og samtidig får jeg brukt de som henger i skapet skikkelig Altså mer bruk enn "kjøp og heng". Har ikke intensjoner om noe annet, og tror jeg skal greie dette. Har personlig trener (mannen) som pusher meg på trening, så det er ikke noe problem. Spise sunnere går greit når bikinisesongen nærmer seg faretruende, ikke problem der heller. Skal ikke slutte å røyke, ihvertfall ikke ha det som nyttårsforsett Skal ikke se mindre på tv, det er jo lærerikt, faktisk. Har hatt røykeslutt som nyttårsforsett, men det holdt ikke lenge.....ikke lenger enn til utpå neste dag, faktisk.
mysan Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Har ett eneste nyttårsforsett, men det kommer uavhengig av årskiftet egentlig, det har bare passet sånn rent tidsmessig: Slutte å legge regninger tilside for å ta dem på neste lønning.
Gjest su querida Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Mine forsetter er: - legge bort penger til regninger med en gang jeg får lønning. - begynne å trene (har fått med meg 3 venner så det blir vanskeligere å slippe unna). - komme meg ut mer.
Anglofil Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 - Flinkere til å holde bloggen oppdatert. - Har en plan og den skal følges. Mvh Yvonne
Gjest StockDama Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hva er vitsen med nyttårsforsett? De tingene man lover man skal gjøre neste år er noe man egentlig kunne begynt med for lenge siden...at et tall forandrer seg gjør ikke motivasjonen noe særlig større for min del. Så..mitt "nyttårsforsett" er å ikke ha noe nyttårsforsett =D som vanlig.
Anglofil Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det er jeg enig i StockDama, men for min del er det en fin dag å markere at nå skal jeg gjøre noe annet eller nytt. Jeg kunne ha startet før eller senere, men føler det er "riktig" tidspunkt nå. Kunne godt ha ventet, men har liksom forberedt meg på dette i lang tid, da det jeg har som løfte til meg selv er en krevende prosess som krever planlegging. Planleggingen er ferdig og da er det å finne datoen. Datoen for min del blir når jeg begynner på skolen igjen den 4. januar, men markeres i dag som en del av "prosessen". Mvh Yvonne Endret 31. desember 2007 av yvonne
Gjest StockDama Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Det er da en ærlig sak. Du får da virkelig ha lykketil, håper det går som forventet :-D
Brunhilde Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Så..mitt "nyttårsforsett" er å ikke ha noe nyttårsforsett =D som vanlig. Akkurat samme som mitt!
Saeria Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Ingen nyttårsforsett på meg heller. Trening har jeg bestemt meg for en stund siden at jeg skulle starte opp igjen. Forhåpentligvis får jeg med meg en studieveninne. Sluttet å røyke gjorde jeg i fjor høst.
Arkana Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har aldri nyttårsforsett. Endre livet sitt kan man gjøre når som helst, og jeg tror også det er mye lettere å gjøre nettopp det hvis det er fordi man faktisk vil og ikke fordi det er 1. januar.
*Pepperkake* Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ingen nyttårsforsetter jeg heller, selv om jeg har bestemt meg for å komme inn i sunne vaner igjen. Men det er mer fordi jula og tilgangen på usunn mat og latskap er over, og ikke fordi det er nyttår
Gjest s0l Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Mine nyttårsforsetter er: - Trene jevnlig - Spise sunnere - Være flink på skolen - Være flinkere med husarbeid - Være enda snillere med kjæresten
lolita90 Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 -flinkere med skolearbeid -jogge mer -trene mer med hundene mine -prøve å gjøre mer husarbeid
Bobeline Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 Nyttårsforsettet mitt er at jeg skal være slemmere i år. Etter et semester på skolen hvor jeg føler meg litt utnyttet av andre studenter, skal jeg nå bli strengere med hvem jeg gir notater til. Så da må jeg bli litt slemmere. Ellers skal jeg bli roligere i trafikken, og en greiere sjåfør. Å få ned raseriutbruddene mine i trafikken tror jeg er en stor fordel.
Gjest ¤J¤ Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 Har i alle fall noen planer, om jeg ikke har forsetter. - Forsette å trene - Jobbe hardt med masteroppgaven - Fortsette å kjøpe litt nye klær til meg selv i blant. Pluss sko, sminke og kanskje øredobber. - Slutte å sitte så mye foran dataen på fritiden. Altså mindre msn, kg og facebook. - Se litt på TV. - Prøve å prate bittelitt mer. - Fortsette å lese en del skjønnlitteratur. - Drikke lite. Skulle gjerne hatt enda flere punkter som vil bli gøyale å utføre.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ett nyttårsforsett, og det tror jeg blir enkelt: Jeg skal drikke mer champagne enn i fjor. Ellers er det vel alltid rom for forbedringer, men jeg liker dårlig å knytte dem opp mot noen bestemt dato.
Gjest Dolce Skrevet 1. januar 2008 #19 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ingen nyttårsforsett; får bare lavere selvfølelse og dårlig samvittighet av det. Men jeg skal reise mer i år!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå