Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har kikket litt på dette mineralmakeup-merket, og synes det ser ganske bra ut. Virker som en seriøs side, og de bruker så få ingredienser som mulig i produktene sine. Og ingen cornstarch eller bismuth (tror jeg reagerer på dette hos I.D.). Og prisene er det heller ikke noe å si på. Det står på siden at de har kunder blant annet i Norge, så derfor lurer jeg på om det er noen her som har erfaringer med dette merket? Er produktene bra? Håper på svar
Corrazy Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke prøvd noe herfra, men spør damene på dette forumet om hjelp;)
Milly:) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med både Signature minerals og Everyday minerals.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med både Signature minerals og Everyday minerals. Hvilke produkter har du prøvd hos Signature, da? Har du forresten prøvd Pureluxe? Isåfall, hvordan er Signature i forhold til PL? Jeg liker PLs produkter veldig godt, men er litt usikker på foundationen. Dekkevnen, osv. Men liker at den er matt, i motsetning til I.D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå