Madison Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Hei hei! :D fra imorgen har jeg ferie i 2 uker, og kommer til å være borte den tiden. Godt å komme seg bort. Lite sannsynlig at jeg er på nett da, men kommer jeg over en maskin så titter jeg nok innom Så om jeg ikke skulle svare på en stund, så er det bare derfor :D Ha det fint alle sammen :D klemer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2003 #2 Del Skrevet 21. april 2003 Ha en deilig ferie da, Madison! Kos deg masse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Goood ferie da, og slapp av og kos deg :D Du fortjener en pause nå :D Gleder meg til du er tilbake! Stor klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Hei Madison Takk for din Pm skal svare på den så fort som mulig Du får kose deg masse i ferien da Madison. BLIR godt å få deg tilbake her igjen. Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iselin Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 22. april 2003 #6 Del Skrevet 22. april 2003 Stikker du nå asså! Hva med daten a? Kos deg med ferie da :D *kleeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 26. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. april 2003 Hey folks:) nå sitter jeg i kr.sand på internett cafe, hadde litt tid å slå ihjel. Hva er vel bedre enn kg da :D koselige meld fra dere, i`ll be back soon :D (en uke ca, om jeg ikke tilfeldigvis kommer over en maskin da) klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. april 2003 #8 Del Skrevet 26. april 2003 Kos deg veldig!!! Bare synd at det regnet så inni hampen da! Men da kan en jo kose seg på nettet med god samvittighet!! Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. april 2003 #9 Del Skrevet 26. april 2003 Hei vennen!! Håper du har det fint på ferie! Blir godt å få deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 26. april 2003 #10 Del Skrevet 26. april 2003 Ha en (fortsatt ) fin ferie, Madison! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Hey :D I`m so back!! :D Fysj ja, møkkavær i kr.sand :-? men hadde bra vær tidligere på turen, kjempedeilig :D Håper alt er bra med dere folkens :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Godt å ha deg tilbake vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå