munken Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er en mann på 42 år som i årevis har sett på meg selv som en med mindre seksuelle drifter enn menn flest, har kunnet gå i år og dag uten å tenke spesiellt over erotikk. Men så for noen år siden under praksisarbeid i en informasjonsavdeling arbeidet jeg stort sett med kvinner som var gamle nok til å være min mor og vel så det, flotte kvinner med mye humor og sjarm, og ikke minst dybde. Kvinner det var lett å kommunisere godt med over en pils etter arbeidstid. Sakte men sikkert gikk det opp for meg at jeg likte kvinner eldre enn meg selv, og jeg begynte også å tenke på erotikk igjen. Jippi sa jeg til meg selv. Og hurra. Dette var et lite hjertesukk på årets siste dag fra en "munk". Ikke minst for å prøve å finne ut om det er kvinner der ute i verden som har det som meg, bare omvendt?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er en mann på 42 år som i årevis har sett på meg selv som en med mindre seksuelle drifter enn menn flest, har kunnet gå i år og dag uten å tenke spesiellt over erotikk. Men så for noen år siden under praksisarbeid i en informasjonsavdeling arbeidet jeg stort sett med kvinner som var gamle nok til å være min mor og vel så det, flotte kvinner med mye humor og sjarm, og ikke minst dybde. Kvinner det var lett å kommunisere godt med over en pils etter arbeidstid. Sakte men sikkert gikk det opp for meg at jeg likte kvinner eldre enn meg selv, og jeg begynte også å tenke på erotikk igjen. Jippi sa jeg til meg selv. Og hurra. Dette var et lite hjertesukk på årets siste dag fra en "munk". Ikke minst for å prøve å finne ut om det er kvinner der ute i verden som har det som meg, bare omvendt? Hvis det er slik at du ønsker deg høyere seksuladrift har jeg et par tips. Hvis du setter deg litt inn i tantrisk sex og østlige teknikker generlet vil du oppdage at det der finnes en del tekniker som kan skru seksualdriften opp og ned. Multiorgasmeteknikken som beskrives i Mantak Chias the multiorgasmic Couple lærer menn å få orgasmer uten utløsning. Hvis man da ikke får utløsning hver gang man har sex så bygger seksualdriften seg opp. Det finnes også akkupresurpunkter (akkupunkutpunkter, men stimulert med fingre) som øker sexdriven. Blat annet er det et par på halebnet og nederst i ruggraden. Chris Deva North har skrevet en bok om dette. Hvis du øver opp bekenmuskulaturen. PC øvelser. Så vil du også få sterkere sexualdrift. Man kan også øke og redusere driftene gjennom ulike former for meditasjon hvor man fokuserer på områder (chakraer) som er knytet til seksualitet.
munken Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Hvis det er slik at du ønsker deg høyere seksuladrift har jeg et par tips. Hvis du setter deg litt inn i tantrisk sex og østlige teknikker generlet vil du oppdage at det der finnes en del tekniker som kan skru seksualdriften opp og ned. Multiorgasmeteknikken som beskrives i Mantak Chias the multiorgasmic Couple lærer menn å få orgasmer uten utløsning. Hvis man da ikke får utløsning hver gang man har sex så bygger seksualdriften seg opp. Det finnes også akkupresurpunkter (akkupunkutpunkter, men stimulert med fingre) som øker sexdriven. Blat annet er det et par på halebnet og nederst i ruggraden. Chris Deva North har skrevet en bok om dette. Hvis du øver opp bekenmuskulaturen. PC øvelser. Så vil du også få sterkere sexualdrift. Man kan også øke og redusere driftene gjennom ulike former for meditasjon hvor man fokuserer på områder (chakraer) som er knytet til seksualitet. Takk for gode råd og tips, meditasjon har jeg jo ihvertfall vært nysgjerrig på en stund.
elmon Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Det kan være noen tabuer en skal komme over for å finne ut hva en virkelig tenner på. - Og når det skjer, er det jo bare fantastisk. Gratulerer
munken Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Det kan være noen tabuer en skal komme over for å finne ut hva en virkelig tenner på. - Og når det skjer, er det jo bare fantastisk. Gratulerer Takk, jeg har faktisk gratulert meg selv også. Litt dumt kanskje, at jeg jobber i et mannsdominert miljø nå med få kvinner, eller at godt voksne kvinner ikke seg til min kant når jeg er ute og tar meg en pils. Men, man får jobbe med saken.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Det er noen ting man spiser søm påvirker sexlyst, men husker ike hva. Noen naturmiddler også som rosenrot
Gjest Gjest_marit_* Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Takk, jeg har faktisk gratulert meg selv også. Litt dumt kanskje, at jeg jobber i et mannsdominert miljø nå med få kvinner, eller at godt voksne kvinner ikke seg til min kant når jeg er ute og tar meg en pils. Men, man får jobbe med saken. Kanskje det finns en kontaktannonseside der du kan søke etter ei moden "venninne"? Lykke til unge mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå