Gå til innhold

Blomster til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

vi skal gifte oss 1. mars 2008 og jeg lurer på hvor mye det er "vanlig" å bruke på blomster til bryllupet. da tenker jeg både på brudebukett, blomster til pynting på festen, og itl kirken. vil gjerne høre andres erfaringer!

OG: hva slags blomster har dere brukt? og har noen tips til forhandlere i Oslo? vi er blitt tipset om blomsterpikene.

:dagens-rose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaringer eller tips ang blomster??

Gjest juni 08
Skrevet

Hva med tullipaner? Finnes i mange farger slik at dere sikkert finner en farger som passer til det dere har tenkt ellers.

Vi skal ha peoner da vi gifter oss i juni. I de bryllupene jeg har vært i har de hatt mye blomster både i kirken og lokalet.

Jeg satster på at vi skal ha helt enkle peon buketter som jeg setter opp selv, både i kirken, lokalet og brudebuketten.

Skrevet

Vi tenkte å prøve å sette opp et ca budsjett for bryllupet, og jeg føler at denne posten med blomster er vanskelig å sette en pris på. Jeg tenkte å ta en runde og høre i blomsterbutikkene. Høre på ca priser for de blomstene vi ser for oss.

Husk at du kan ta med deg blomstene/-oppsatsene du bruker i kirka til festlokale.Det er jo så forskjellig hvor mye blomster man bruker og hva slags blomster det skal være, og derfor vil prisene variere enormt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...