Gjest Lilleulv Skrevet 31. desember 2007 #1 Del Skrevet 31. desember 2007 hva er forskjellen på de 2, og hvilken av de er evt best? har fått anbefalt begge 2 for å holde oss friske og raske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 Sambucus Force? Det er sikkert ålreit og lindrende, svarthyll og denslags gjør i hvert fall ikke skade. Jeg har ikke prøvd det selv = lite hjelpsom, men det skal jo styrke immunforsvaret, og siden det inneholder dronninggele er det mulig det gjør det. Hyllesaft er forresten nydelig når man sitter der med rennende nese og sår hals. Avantgarden er redningen min hver gang forkjølelsen begynner å sige på. Er jeg rask med første dose forsvinner symptomene helt og jeg holder meg frisk og rask. Aner ikke hva jeg gjorde før det kom på markedet - jo, forresten, jeg snørra og hosta og drakk litervis med Kan-jang i håp om å dempe forkjølelsene litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå