Gå til innhold

Morsom test for de med lite å gjøre på årets siste dag

Anbefalte innlegg

Gjest Helen Parr
Skrevet

Morsom test for de med lite å gjøre på årets siste dag.

Hvor mange rette fikk du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du fikk 8 av totalt 11 poeng

Du har tydeligvis peiling, og kunne nok skuet designersofaen på vinkelen - eller stoffet den er trukket med."

Hehe, det var en ganske genial test. Min "peiling" dreide seg utelukkende om gjetting. ;)

Gjest Helen Parr
Skrevet
Hehe, det var en ganske genial test. Min "peiling" dreide seg utelukkende om gjetting. ;)

Eventuelt at man har inngående kjennskap til Ikeas sortiment... :fnise:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Her ble det ni rette. Vet ikke om det er bra eller dårlig med hensyn til hva jeg vet om Ikeas sortiment :fnise:

Skrevet

Du har tydeligvis peiling, og kunne nok skuet designersofaen på vinkelen - eller stoffet den er trukket med. :fnise:

Skrevet

Du fikk 11 av totalt 11 poeng

Dette kan du. Hadde du sett møblene på nært hold kunnne du nok luktet om de var ekte. Bra jobbet!

Ja, ja. Med litt kunnskap til IKEA gikk jo det der veldig fint. :lol:

Skrevet

Jeg fikk 8 av 11. Må tydeligvis være god til å gjette. Greie på designermøbler skal jeg ikke skryte av å ha i alle fall.

Skrevet

Jeg bryr meg midt bak om alt som heter design.

Du fikk 7 av totalt 11 poeng

Du har tydeligvis peiling, og kunne nok skuet designersofaen på vinkelen - eller stoffet den er trukket med.

Skrevet

Fikk 8 av 11 - og det synes jeg er godt gjetta mtp at nærmeste Ikea butikk ligger ca 70 mil unna her vi bor...

Skrevet

Jeg fikk 11 av 11 rette, men så er jeg en design-junkie også da :fnise:

Skrevet (endret)

11 av 11. Det forteller meg egentlig bare at jeg bør ha som nyttårsforsett å a) slutte å bruke så mye tid på IKEA når de egentlig ikke har særlig mye jeg gidder å kjøpe og b) slutte å kjøpe minst halvparten av de interiørbladene jeg faktisk kjøper.

Endret av Leo
Skrevet

Fikk 8 av 11, aner ingenting om designertign, og tilbringer lite tid på IKEA, så det her var bare flaks.

Skrevet

9 av 11

Jaja, må ha fått med meg litt likevel - på min ferd hos snobbete, perifere venner og på Ikea. -Liker meg best hos sistnevnte.

Gjest barelillemeg
Skrevet

Jeg fikk:

Luksusdyr

Du fikk 11 av totalt 11 poeng - Dette kan du. Hadde du sett møblene på nært hold kunnne du nok luktet om de var ekte. Bra jobbet!

Tror det handler mer om å lese bildekvalitet... En kan jo se hvor mye arbeid som er lagt i bildene på kvaliteten!

Skrevet
Eventuelt at man har inngående kjennskap til Ikeas sortiment... :fnise:

Jeg fikk 8 rette og det er nok som du sier. :) Men jeg visste ikke at Ikea har så mange kopier.

Skrevet
Luksusdyr

Du fikk 10 av totalt 11 poeng

Dette kan du. Hadde du sett møblene på nært hold kunnne du nok luktet om de var ekte. Bra jobbet

Jeg har ikke kjennskap til verken IKEA eller designere, men jeg vet jeg har dyr smak... champagnesmak; dessverre har jeg pilsinntekter...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Fikk 8 av 11.

Jeg har hverken kjennskap til ikea eller design, men er enig med den over her som sa at du kan hente mye fra bildekvaliteten og hvordan bildene er komponert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...