Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snakk så mye du vil med over 2 millioner Telenor-kunder for 0 kroner per minutt. Til alle andre mobilkunder og fasttelefoner ringer du for kun 69 øre per minutt.

Ja, det ser jo ut til at en kan ringe alle Telenorkunder gratis (ikke djuice da). Men så står det også litt lenger nede:

Hvem har FriVenner?

Finn ut hvem av dine venner du kan ringe for 0 kroner per minutt. Skriv kodeord VENN etterfulgt av et mellomrom og din venns nummer i en SMS (eks: "VENN 12345678") og send til 1999.

Så, med andre ord, man kan bare ring andre FriVenner gratis? Lureri :(

Skrevet

Nei, du kan ringe alle Telenorkunder gratis. Men som du sa, bare de som har Telenor abo, ikke Djuice :)

Skrevet (endret)
Nei, du kan ringe alle Telenorkunder gratis. Men som du sa, bare de som har Telenor abo, ikke Djuice :)

Er du sikker? Men da forstår jeg ikke dette:

Hvem har FriVenner?

Finn ut hvem av dine venner du kan ringe for 0 kroner per minutt. Skriv kodeord VENN etterfulgt av et mellomrom og din venns nummer i en SMS (eks: "VENN 12345678") og send til 1999.

Er det for å finne ut hvem som er telenor da? Tror (og håper) det går opp et lys for meg :idesmil:

Endret av jente89
Skrevet

Jeg har ikke djuice, og prøvde å taste inn venn og et nummer, men fikk tilbake at kodeord VENN bare var tilgjengelig for Telenor FriVenner-kunder. :klø:

Skrevet
Jeg har ikke djuice, og prøvde å taste inn venn og et nummer, men fikk tilbake at kodeord VENN bare var tilgjengelig for Telenor FriVenner-kunder. :klø:

Har du FriVenner abonnement da? Det er vel bare de som har dette abonnementet som kan sende sms og få bekreftet om et nummer er gratis å ringe til.

FriVenner er forøvrig ikke helt gratis. Det koster 89 øre i startpris pr. samtale. Så til korte beskjeder er det ikke så mye å spare, men er jo kjempefint til lengre samtaler.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om djuice friends da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...