Gjest Donna Skrevet 21. april 2003 #1 Skrevet 21. april 2003 Det er sikkert flere enn meg som bruker bh i størrelse 75. Det jeg nå lurer på er hvor mye måler dere rundt bysten? jeg har tenkt på å ta silikon - og prøvde med risposer i bhen - og så målte jeg rundt - det ble 87 cm (måle midt på brystet det det stikker lengst frem liksom - og så rundt) men jeg har faktisk ikke peiling på hva det tilsvarer?? Synes ikke brystene ble så veldig mye større jeg .... Hadde ca 250g ris i posene. Så dersom noen nå hadde giddet å finne frem målebånd ( eller en snor - og så merker dere av hvor langt det er undt - og måler det opp etterpå) og måle seg - og så si hvilken cup dere har - så hadde jeg blitt utrolig takknemlig For jeg vil iallefall ha b-cup etterpå ...og det kan vel ikke være sååå mye større enn en a-cup?? Jeg må liksom ha ting litt konkrete for å forstå de ...og da er jo mål det beste .....dessuten å vite hvilken cup det gjelder - for jeg aner ikke hvor mye en b eller c cup er ... :oops:
Gjest Kinga Skrevet 21. april 2003 #2 Skrevet 21. april 2003 Tror nok målene rundt sånn vil variere litt med hvor bred man er over ryggen også, ikke bare hvor stor bysten er (forskjell på under puppen der str.75 kommer fra og der man måler puppen på sitt "høydepunkt" i ryggbredde altså; kommer an på fasongen man har). Og hvor flate eller struttende puppene er. Har ikke målebånd for hånden heller :-? Vibeke
brum Skrevet 21. april 2003 #3 Skrevet 21. april 2003 Hm.. vet ikke hvor mye jeg måler rundt brystet men jeg bruker BH størelse 80C.
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Størrelsen sier noe om både hvor bred du er rundt ryggen og hvor stor selve puppen er. brum, når du bruker 80C, betyr det at du er 80 cm rundt ryggen, og puppen din er en størrelse C. Tallet (70, 80 eller hva det måtte være) sier hvor mange centimeter du er rundt ryggen og puppen. Bokstaven sier hvor stor pupp du har. Skal man fylle i silikon, må man tenke på hvor mye du skal ha i hver pupp, ikke tenke på hvor mange centimeter du skal bli rundt ryggen og det hele.
Englepusen Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Jeg bruker 70C sånn circus og er 85cm oppå og ca 70cm under. Så vet du det ;-)
Gjest Turi Skrevet 22. april 2003 #6 Skrevet 22. april 2003 Jeg er 80D og måler 105-110 cm på det bredeste. Har ganske v-formet rygg, så ryggen måler mye mer der enn under bysten (der jeg da er ca. 80 - husker ikke nøyaktig).
mjau Skrevet 22. april 2003 #7 Skrevet 22. april 2003 Jeg bruker 75 B, men er 90 rundt.. men må nok begynne med litt større før de faller ut fallera!! Å fylle en 75B er nok akkurat passe vil jeg tro. Alt kommer vel an pa resten av kroppen, og det er greit å finne noe som stå proposjonalt i samsvar med resten
Gjest Tristessa Skrevet 22. april 2003 #8 Skrevet 22. april 2003 Mener å huske at Victorias Secret hadde en utregning på hvordan en fnat rett bh-størrelse. Så hvis du har en "ønskestørrelse", hva med å søke litt? Ellers tror jeg at en plastikkirurg vil kunne gi vel så gode svar. Men du, trenger du virkelig silikon da?
Gjest Donna Skrevet 22. april 2003 #9 Skrevet 22. april 2003 Mener å huske at Victorias Secret hadde en utregning på hvordan en fnat rett bh-størrelse. Så hvis du har en "ønskestørrelse", hva med å søke litt? Ellers tror jeg at en plastikkirurg vil kunne gi vel så gode svar. Men du, trenger du virkelig silikon da? Ja ....jeg trenger silikon. Etter at jeg har slanket meg så er det nesten ikke noe igjen. De var ikke store før heller men da var de i det minste faste. Nå får de meg bare til å bli i dårlig humør....trist og deppa ....finner ikke klær som er fine på meg ....Så ja - det behøves definitivt. Men jeg vet ikke hvilken størrelse .....ikke for store ..ikke for små ..må passe til meg .......
Petruska Skrevet 23. april 2003 #10 Skrevet 23. april 2003 Husker jeg så en tabell over hvor mange cm. forskjell mellom under brystet og over midten det skulle være på de forskjellige cup-str. Det var bak i en eller annen postordrekatalog. Tror det var noe sånt som: a= 13 cm, B= 15 cm., og C= 17 cm. Vet ikke om jeg husker helt riktig. Dessuten vil jo målene varierer med hvor mye puppene strutter ut i været (og hvor bred ryggen er under brystet kontra akkkurat der puppene er størst). Selv er jeg 80A/80B og 82 cm. under brystet, 98 cm. midt over puppene. Det skulle vel egentlig tilsi en større størrelse enn A evt. B, men jeg liker at cupen sitter helt, dessuten har jeg bra med ryggmuskler... Hvor mye slanket du deg? Og hvor lenge har du hatt den vekta du har nå? Huden fortsetter å gå litt sammen i ca. 1 år etter endt slankekur, så puppene dine vil nok føles fastere etter hvert! Det stedet man først merker væsketap er også puppene, de blir som tomme lommer...Derfor vil de også føles emda slappere under en slankekur enn ellers. Vel, lykke til uansett hva du bestemmer deg for! Fortell hvordan det går!
Gjest Donna Skrevet 23. april 2003 #11 Skrevet 23. april 2003 petruska. Jeg gikk ned ti kg.....har ligget noenlune stabilt nå i et halvt årstid...men nå er det på'an igjen....er ikke ferdig .....+ jeg gikk opp litt i påsken. Har liten tro på at brystene vil bli fine igjen uten silikoninnlegg .....men det er jo skummelt også da ...å gjøre noe slikt ....
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #12 Skrevet 23. april 2003 Vær gla i det lille du har!!! Mine er alt for stor. 90D Bare i veien
Petruska Skrevet 23. april 2003 #13 Skrevet 23. april 2003 Så flink du har vært som har klart å gå ned 10 kg! Men du har nok rett i det at puppene ikke blir like fine som de var før du gikk ned i vekt. Og siden du ønsker å gå ned mer vil det sannsynligvis bli enda litt mindre... Men det er jo mange som får supert resultat av å legge inn silikon da! Har små pupper selv, men de har aldri vært så struttende som nå! Sikkert fordi jeg aldri har vært så tung som nå... Blir vel ikke stort igjen når jeg skal ned i matchvekta igjen Jaja, noe svinn må man vel regne med :-? Liker den nye avataren din Virgo!
Gjest Donna Skrevet 23. april 2003 #14 Skrevet 23. april 2003 Hyggelig du liker avataren min lette leeeeenge for å finne den *ler*...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå