Armonia Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 har en liten diskusjon gående, og lurer på hva "slagordet" til zalo er... Sier de "en t-skje er nok" eller "en dråpe er nok"??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 trodde kanskje det var begge deler. to forskjellige reklamer, men for samme produkt? Er litt usikker...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Hmmmmmm........ Sier de ikke "en dråpe er nok" da....?? Jeg tror det.... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 Var nesten sikker på at de sa "èn teskje er nok" jeg....? Det gjorde de vaffal før. But things change, thank God.... De har sikkert brukt begge deler (",)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 5. april 2002 #5 Del Skrevet 5. april 2002 Ble litt nysgjerrig jeg nå da... Ingen andre som vet da???? Klem fra nysgjerrige,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 5. april 2002 #6 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg *tror* de sa at "en dråpe er nok", helt til forbrukerrådet beviste at det IKKE er nok, og at reklamen derfor var villedende og dermed ulovlig. Men "en t-skje er nok" er akseptabelt. Det er omtrent så mye Zalo jeg bruker på en middels oppvask, og det er gjerne nok. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2002 #7 Del Skrevet 5. april 2002 Hvis jeg skulle husket dette måtte jeg nok hatt det inn med .. te-skje (huff, ikke veldig bra sans for humor fredag ettermiddag..), men jeg mener også at det er en te-skje. Det holder da ikke med en dråpe hvis du ikke vasker bare EN.. te-skje! Tror jeg skal sove litt etter middag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 5. april 2002 #8 Del Skrevet 5. april 2002 de sier en dråpe er nok12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 6. april 2002 #9 Del Skrevet 6. april 2002 De sier at "SELV TIL DETTE, ER EN TESKJE NOK!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #10 Del Skrevet 6. april 2002 Har de ingen hjemmeside hvor du kan finne det ut da? Eller sende en mail til produsenten? Forøvrig er jeg temmelgi sikker på at de sier "En liten t-skje er nok..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 8. april 2002 #11 Del Skrevet 8. april 2002 jeg og er skikkelig sikker på at de sier en dråpe er nokk...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #12 Del Skrevet 8. april 2002 Hei Linnèa! No er nok "kampen" tapt. "EIN DRÅPE ER NOK!" Det er desverre rett,eg har sjekka dette på lilleborg sidene....for alle dåke andre som seier noko anna:):) -Pus- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #13 Del Skrevet 8. april 2002 http://www.lilleborg.no Hvem kjenner ikke slagordet "En dråpe er nok!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superpuz Skrevet 8. april 2002 #14 Del Skrevet 8. april 2002 hva jo det æ sa da..*S*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #15 Del Skrevet 8. april 2002 "en dråpe er nok!" ganske sikker på det ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå