Gjest Revenka Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hva anbefaler dere og hvorfor? Jeg anbefaler Bikini Hydra Diffusion Deep Moisturizing Body Milk fra Dior. God lukt, ikke fetende, trekker fort inn i huden, virker lenge. Dessuten er den ikke så dyr. Fin pumpemekanisme og fin flaske.
Gjest Helen Parr Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Chanels øyenskygge nr. 45 safari. Fordi det er en fantastisk farge som passer til både hverdags og pent og kan legges både med smokey eyes-effekt og som litt mer diskret skygge. Dessuten synes jeg den er av god kvalitet og den drysser ikke.
Rosenrød Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg kommer stadig tilbake til Brazil nut body butter fra Boy shop. Det lukter godt, men ikke for sterkt og gjør huden veldig god og myk.
Gjest lucky!74 Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Peelingene fra Skinlaboratory.com. Fordi jeg kan ta mange glycol peelinger hjemmefor under 200kr. Dette koster mange tusen hos hudpleier så jeg er strålende fornøyd. Huden blir utrolig fin av det!
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil annbefale kremen Nutrix fra Lancome, den er fantastisk når huden i ansiktet er på det tørreste. Det var ett produkt, kunne jo ha ramset opp mange men..
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hvis jeg skal velge kun ett produkt å anbefale, må det bli kaldpresset søtmandelolje, som kan brukes til å fjerne sminke, under ansiktskrem, og ikke minst: som underlag til bodylotion for ekstra tørr hud.
onyx Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Chanels øyenskygge nr. 45 safari. Hihihi, den kjøpte jeg på taxfree i julen fordi jeg trengte en helt basic farge som kunne fungere nettopp til hverdag og fest. Veldig fornøyd.
Gjest Revenka Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil annbefale kremen Nutrix fra Lancome, den er fantastisk når huden i ansiktet er på det tørreste. Det var ett produkt, kunne jo ha ramset opp mange men.. Anbefal gjerne flere
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Anbefal gjerne flere Don't get me started Jeg kan anbefale Dior Forever, den nye flytende foundationen fra Dior. Den er helt flytende, er verken fet eller ekkel, sitter bra på huden, og fargene er veldig fine (i motsetning til de andre foundationene fra Dior). Den skal visstnok også være fuktighetsgivende, men det tror jeg akkurat det jeg vil om, i hvertfall fram til jeg får brukt den en stund. Pris 330 kroner. Make Up Store rouge i Seashell; fin gammelrosa farge som sannsynligvis kler de aller fleste. Pris ca 140-150 kroner? Clinique Dramatic Moisture sjampo og balsam. Perfekt til glatte, myke hårstrå som allikevel trenger litt pleie, for håret blir ikke umedgjørlig og flatt av den. I tillegg lukter den nydelig og friskt (Clinique har begynt å tilsette litt parfyme i hårproduktene sine). Pris husker jeg ikke, men litt over hundrelappen, tror jeg?
Gjest Tulipa Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har 3 produkter jeg vil nevne: Renseserviettene fra Estee Lauder - "Take it away" (helt geniale) Håndkremen fra alessandro INT - "Hands!Up" (et must vinterstid) Ansiktskrem fra Biotherm - "Nutrisource" (eneste som funker for tørr vinterhud)
X-up Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Hvis du sliter med at du fort blir blank i T-sonen, bør du prøve Pure focus t.zone fra lancome. matter ned, og grei å ha i veska. kan brukes både over og under foundation.
Champagnepiken Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Jeg kommer neppe til å bytte ut Magic Concealer fra Helena Rubinstein. Passe dekkende, veldig fin konsistens, og usannsynlig drøy!
Gjest hyggelig Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 håndkremen fra clarins er perfekt for vintertørre hender
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Carita Lagoon cream (www.carita.com) Gjenoppbygger huden på 3mnd. OPTIMAl på fuktfattig hud( ikke for dem som trenger fett!) Jeg er så utrolig takknemlig for at denne kremen finnes! Første kremen jeg har kjøpt 3 ganger. Nå er jeg på min tredje krukke. Veldig drøy! du trenger kun en ert til hle fjeset.
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 ^sjekk på www.dermanor.no for nærmeste hudpleier som selger Carita
katla Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 Carita kremer for tørr hud (aux 3 sources har jeg prøvd bla) Exuviance antibakteriell ansiktsvask mot kviser og uhumskheter Nivea body oil i dusjen Gosh vannfaste øyeskyggestifter (smarteste øyesminke ever - og billig også) Helena Rubinstein Lash Queen mascara KMS shampooer og balsam (silk-serien er god) ID mineralforundation (for pen hud uten sminkefølelse)
Corrazy Skrevet 2. januar 2008 #18 Skrevet 2. januar 2008 Soft Bronzer - gir fin glød til blek hud, særlig nå på vinteren Raw Sugar - egentlig blush, men har kun brukt den som øyenskygge Hot Chocolate - NYYYYYYDELIG øyenskygge Ga denne sammen med Smokey og Premium Angeled Brow brush i julegave til flere venninner. Alle fra Everyday Minerals Slanted brush fra the Body Shop
Trekkoppfuglen Skrevet 2. januar 2008 #19 Skrevet 2. januar 2008 Clinique Dramatic Moisture sjampo og balsam. Perfekt til glatte, myke hårstrå som allikevel trenger litt pleie, for håret blir ikke umedgjørlig og flatt av den. I tillegg lukter den nydelig og friskt (Clinique har begynt å tilsette litt parfyme i hårproduktene sine). Pris husker jeg ikke, men litt over hundrelappen, tror jeg? Morgan le Fay: Hvor kjøper du disse produktene? Jeg har litt lyst til å prøve de, men har ikke sett de noen steder.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. januar 2008 #20 Skrevet 2. januar 2008 Morgan le Fay: Hvor kjøper du disse produktene? Jeg har litt lyst til å prøve de, men har ikke sett de noen steder. Jeg kjøpte dem på tax free på Gardermoen, men har også sett dem på Esthetique.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå