latte Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Skal ha cowboyfest til helga, feire gubbens bursdag. Noen som kan gi meg noen tips, i tilfellle jeg ikke har tenkt alle tankene... Skal severe bønner og bacon, boks øl og mexicans flaskeøl.. Noen optimale cowboy/western hits dere kommer på? Ellers trnger jeg tips til pynting av bord-pynt generelt..
janne84 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 ei gruppe som falt meg inn var Rednex - tror jeg det heter. Hadde ikke de en hit med cotton eye joy eller noe slikt. Sikkert helt feil skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener... Ellers så har du sangen til the good, the bad and the ugly:) Pynting ville jeg hatt høy, ikke så kjekt å ha inne da, men kan jo se om du får tak i høy baller eller noe slikt og noen lassoer og noen leke pistoler som du kan ha som pynt på bordet
latte Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Hadde helt glemt Rednex...takkker så mye for gode ideer, likte ideen med høyballer da...men ikke sikkert de som leier ut festlokalet gjør det
Kalorina Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Hesteting som feks hestesko, en sal eller lignende...
janne84 Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hadde helt glemt Rednex...takkker så mye for gode ideer, likte ideen med høyballer da...men ikke sikkert de som leier ut festlokalet gjør det Det de ikke vet på forhånd har de ikke vondt av.. og går nok fort å koste det sammen, så lenge folk ikke går helt amok med høyet
latte Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2007 Hesteting som feks hestesko, en sal eller lignende... ja...naboen har hester, så det lar seg sikkert ordne Har vært på nett å sett, en side hvor man kan kjøpe servitter og stæsj med cowboy motiv...og et svært skilt med "saloon" men det er vel lang leveringstid..
Corrazy Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Noen forslag til musikk: Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia div. Johnny Cash (f.eks. Walk the line, A Boy Named Sue) Carlene Carter - Every Little Thing Litt forskjellig fra denne
Kalorina Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Musikktips: Garth Brooks - folk vil kjenne igjen fra cdreklamen som går på tv nå om dagen LeAnn Rimes - mye musikk fra filmen Coyote Ugly Shania Twain Faith Hill - to damer de fleste harhørt om etterhvert litt av det gamle slaget, Kenny Rogers og Dolly Parton, Willie Nelson, Johnny Cash, for eksempel det finnes flere samleplater med masse god countrymusikk på, det viktigste er å finne noe du tror vennene dine kan kjenne igjen lekepistolbelter får du kjøpt i lekebutikken, samme med sheriffstjerne tørkle i halsen, skinnvester, chaps hvis du kjenner noen som rir masse gøy du kan gjøre, får jeg komme...? :D
Gjest Gjest Julie Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Skal ha cowboyfest til helga, feire gubbens bursdag. Han fortjener nok å få servert pistol, pistolbelte, Cowboy-Laila, John Wayne og Hank Williams, Bjøro Håland, Elg i solnedgang, biff, dansbandaften med cowboyaktig snert feautering Sputnik, brun strietapet, halvlunkent øl, fet mat, fotball på TV-skjermen og Whisky. Da blir han sikkert glad.
Cata Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Musikk: Johnny Cash: "Man in Black", "San Quentin", "Ring of Fire", "If I were a Carpenter", "Jackson" Kenny Rogers: "The Gambler" Dolly Parton: "Joleen", "D-I-V-O-R-C-E" Tammy Wynette: "Stand by Your Man", "Bedtime Story" Willie Nelson: "On the Road Again", "Luckenbach, Texas" Kris Kristofferson: "Sunday Mornin' Comin' Down", "Jesse Younger", "Me and Bobby McGee", "To Beat the Devil", "Help Me Make it Through the Night" Waylon Jennings: "Ruby", "Good Hearted Woman", "Rainy Day Woman", "Amanda", "Ladies Love Outlaws", "Love of the Common People"
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 For alle ironi-elskere er det nok material i denne tråden...
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Sangen #Big and Rich - Save a Horse, Ride a Cowboy# må jo være et must på denne festen!!! Garantert at folk kjenner den!! Lykke til, cowboy fest er kjempe koselig... iallefall dei jeg har vært på....
lolita90 Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 til snacks etter maten passer det med spekemat da... det er godt sammen med øl, enten før maten som en appetittvekker ell som litt kos utover kvelden
mia83 Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Du kan finne en del cowboy-ting på lekebutikker. Gubben var på cowboyfest før jul. Han kjøpte kruttlapp-pistoler og sheriffstjerne blant annet. Går jo som en nødløsning ettersom du ikke rekker leveringstid fra andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Sputnik-truser med Sven O. på baken er et must! Yiiiiha!!!!!!!!
Latee Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 "Wanted"-postere Fake "kule-hull" i vinduene osv (mulig du kan få tak i sånne i leketøysbutikker) Lekepistoler Rød- og hvitrutete duker Tinntallerkner e.l. Kaktus Sånne sherriff-"badges" Bandanas Lekepenger Cowboyhatter og vester Hestesko-/cowboyhatt-/kaktus-/cowboybootsformet kake Sherriff-"badges" formede cookies Mat: BBQ, bønner, chilli, fritert kylling, root beer, maiskolber, beef jerky, nachos, sloppy joes, maisbrød, guacamole, potetmos, tortillachips & salsa, pecan pie, smores om dere har noe å grille på Musikk: 1. The Magnificent Seven Theme / Elmer Bernstein 2. Jackson / Johnny Cash & June Carter Cash 3. Bonanza Theme / Lorne Greene 4. All My Ex's Live in Texas / George Strait 5. Cotton Eye Joe / Rednex 6. Rawhide Theme / Frankie Laine 7. Home on the Range / Gene Autry 8. William Tell Overture (Finale) / Cincinnati Pops Orchestra 9. Where Have All the Cowboys Gone? / Paula Cole 10. Mamas Don't Let Your Babies Grow up to Be Cowboys / Waylon Jennings & Willie Nelson Denne var også litt morsom: "For a great comedy touch, have someone dressed in black with a top hat take down their height and width measurements for their coffins as they arrive".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå