Gjest Donna Skrevet 21. april 2003 #1 Del Skrevet 21. april 2003 Har dere sett reklamene om nye vidunderkremer som skal stramme opp huden??(dove og nivea vet jeg har bl.a )....... Jeg har sette de- og tenkte at :"så greit da !! Det var jo lurt !! Må sannelig kjøpe meg en slik bodylotion! For fastere hud er jo akkuratt det jeg vil ha ....bli litt slankere liksom - så fint at det nå finnes kremer som strammer den inn"....... Men nå er jeg jo ikke HELT dum da ....... jeg er jo klar over at det er en veldig liten sjanse fro at dette virker ..så derfor spør jeg her ...har dere prøvd slike kremer ...?? og hvordan var resultatet- hvor mange cm gikk dere inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. april 2003 #2 Del Skrevet 22. april 2003 Det kan funke - det kan ikke funke. Jeg har ikke prøvet det, og kommer ikke til å prøve det. Jeg mener - hvis det er så flott og fint med den kremen, ville ikke endel ha gått til innkjøp av en slik krem, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. april 2003 #3 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg tror cluet med enkelte mer "vanlige" kremer, er at man skal tilføre fuktighet og massere kremen inn. Det er som kjent sunt med massasje og det kan piffe opp blodsirkulasjonen litt. Er man flink med hampvott, peeling i blandt og bruke en bodylotion du synes er god og massere daglig, vil jeg nok påstå at huden kan virke mer glatt og litt oppstrammet etterhvert. Men at det er en "slankemetode", vil jeg nok ikke tro. Uansett,- massasje og det å lee på seg, f.eks danse eller gå tur i skog og mark, er sunt og godt for både kropp og sjel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 Vi har jo også den "kjente" norske Comet - som blant andre Linda Johansen reklamerer for på TVShop. Jeg tror at om det høres for godt ut til å være sant, så er det nok det. Men man må jo få håpe da... noen som har pøvd og funnet at det virker. Eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 Det strammer og det strammer.... FEIL Det de ikke tørr og innse er at vi forfaller for hver dag som går Men huden blir jo mindre tørr hvis vi bruker bodylotion. DET er jo kjækt :blunke: Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 23. april 2003 #6 Del Skrevet 23. april 2003 Vel... Jeg skulle kjøpe den vanlige blå/hvite bodylotionen til Biotherm og damen på parfymeriet anbefalte meg å kjøpe en med oppstrammende effekt. Jeg sa at jeg hadde litt problemer med å tro at en krem kunne virke oppstrammende. Butikkansatte sa at den fungerte fint hvis man i tillegg trente, spiste sunt, drakk mye vann, masserte huden med hampvott etc. For meg blir dette en litt teit forklaring - gjør man alle disse tingene er det jo pga dette at huden blir strammere - ikke kremen? Jeg vandret ihvertfall ut med den kremen jeg hadde planlagt å kjøpe - den uten oppstrammende effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 23. april 2003 #7 Del Skrevet 23. april 2003 Junebug: Hahaha! Så kremen skulle virke oppstrammende hvis man i tillegg spiste sunt, trente, drakk mye vann og masserte huden med hampvott! Man trenger tydeligvis ikke IQ-test for å få jobb i parfymeri! Bra du har såpass tro på dine egne meninger at du faktisk kjøpte det du hadde bestemt deg for! Virgo: Jeg har litt problemer med å tro på at en krem kan virke oppstrammende på huden. Hittil har jeg til gode å se en logisk forklaring på hvordan dette i såfall skulle foregå. Ifølge eksperter er det mulig å få en midlertidig effekt av anticellulittkremer fordi de innholder stoffer som irriterer vevet slik at det hovner opp (og dermed fremtrer glattere)i tillegg til å drenere væske (som gjør at omkretsen f.eks. på lår kan minke litt) Jeg velger å tro at de har rett da det er det som virker mest logisk i mine ører! Har lest utfyllende og innviklede medisinske rapporter om emnet, nøyer meg med at konklusjonen var at det eneste som virkelig hjelper er å få renset kroppen for slaggstoffer som samler seg f.eks. mellom fettcellene våre, ved trening, drikke mye vann o.l. Grunnen til at trening har slik positiv effekt på huden er visst de positve effektene som økt blodtilførsel til huden + generelt bedre stoffskifte gir. Men for all del, alle må få lov å tro på det de selv ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 23. april 2003 #8 Del Skrevet 23. april 2003 Man trenger tydeligvis ikke IQ-test for å få jobb i parfymeri! Tydeligvis ikke - jeg var litt lettere oppgitt da jeg snakket med henne Jeg har også lest dette du nevner om at celulitt kremene har stoffer i seg som irriterer vevet slik at det hovner opp, jeg synes ikke det høres så sunt ut... Særlig ikke hvis man har sensitiv hud, som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 23. april 2003 #9 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg bruker en bodylotion som heter Jergens Firming Moisturizer. Har ikke fått sprett-jur av den nei! Den eneste grunnen til at jeg bruker den er at den gir mye fukighet og er en god bodylotion for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå