Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Min kjære og jeg skal gifte oss i våres, og nå har hans søster blitt gravid med termin på bryllupsdagen! Hun har et barn fra før, og sier selv at hun er planlagt gravid. Jeg synes det er kjempedumt, og det vet jeg at min kjære også synes, dette resulterer i at hans søster med familie ikke kan komme i bryllupet, da de bor langt unna. Min kjære har kun far og søster, så det blir veldig tomt uten henne. Jeg føler at hun burde latt være å prøve å bli gravid akkurat denne måneden, at hun burde ventet en måned, det hadde ikke vært noe problem om hun var høygravid, bare hun kunne være der! Er jeg egoistisk? Uff, det er ikke noe moro dette her. Dette var en dag vi så fram til at hele familien skulle være med på!
Gjest Dallandra Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Ditt og din manns brylllup er viktigst for DERES familie. Familieplanlegging er viktigst for HENNES familie. Og hva så om hun har termin på bryllupsdagen? Hun kan få en måned før, eller 2 uker etter, så om de hadde unnlatt å prøve akkurat den mnd så ville ikke det vært noen garanti. Ja, det er kanskje litt dumt om de ikke kan komme i bryllupet, men hver og enkelt må få leve sitt liv. Hadde jeg ønsket å bli gravid så hadde jeg forsøkt like hardt hver mnd, uansett hva som sammenfalt med termin. Skulle barnet komme på bryllupsdagen deres, så ville jeg syntes at det var den flotteste bryllupsgaven!!
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Ja, jeg synes det. Vil tørre påstå at å vente barn er litt viktigere enn et bryllup uansett (kanskje veldig smart å si her på bryllupsforumet ^^'), og at dere burde glede dere over babien i steden for å se på det som noe negativt. Jeg skjønner jo at dere ønsket hele familien der, men noen ganger skjer ting som dette. Kanskje de hadde prøvd lenge å bli gravide, og endelig klart det nå? Ikke alle ser på ditt bryllup som det viktigste.
Nabodama Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Ja, du er egoistisk. Jeg skjønner ikke at det går an å tenke sånn som du gjør, at hun kunne ventet med å bli gravid. Kan ikke dere heller flytte bryllupet hvis det er så viktig?
Gjest Helen Parr Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Ja, jeg synes du er egoistisk. Så egoistisk at jeg mistenker dette for å være en tulletråd. "Vente med å bli gravid en måned". Ja jøss.
LilleBille Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Jeg slutter aldri å forundres over selvsentrertheten i en del bruders verden. Om dette virkelig er tilfelle - Ja du er egoist - selv en planlagt graviditet er det ikke alltid like lett å bestille dato på.
Gjest StockDama Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Ja, du er egoistisk. Jeg skjønner ikke at det går an å tenke sånn som du gjør, at hun kunne ventet med å bli gravid. Kan ikke dere heller flytte bryllupet hvis det er så viktig? Amen to that
Gjest Leya Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Jeg flytta mitt bryllup jeg, da forloveren min fortalte at hun var gravid da jeg spurte om hun ville være forlover. Så mye betød det faktisk for meg at hun ikke skulle komme pga fødsel. Tror du må stikke fingeren i jorda og tenke deg litt om.
*Emma* Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Hvis dette virkelig er på alvor - ja du er veldig egoistisk. Selvom folk planlegger barn vet man aldri når det treffer...å holde opp 1 mnd fordi det ikke passer for andre..hjelpes...Jeg hadde aldri utsatt prøvingen min fordi en klaff kunne sammenfalt med noens bryllup.... Kos deg i bryllupet ditt med mannen du elsker og ikke bry deg om alle mulige anrde ting som kunne vært bedre eller annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Du er så egoistisk at du bør være flau! Hennes kommende barn er da viktigere, sikkert for hele slekten, enn deres bryllup som er over på en dag. Et barn er en mye større begivenhet enn et bryllup. Så, om du virkelig vil at hun skal være tilstedet, hva er enklest å gjøre noe med? 1. en utsatt fødsel 2.et utsatt bryllup
Marge Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Dette er det verste jeg har hørt! JA, du er egoistisk - det er faktisk ikke bare å "bestille" en baby - og det vet jeg fordi vi har prøvd lenge. Flytt bryllupet hvis det betyr så mye for dere!
Kristaa Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Enig med de andre her, dette er egoistisk, og hadde jeg vært deg hadde jeg flyttet bryllupet så søsteren til brudgommen får vært med
Redlady Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Min manns søster fikk en jente 3 uker før vårt bryllup. Besøkets yngste deltaker. Graviditet kan ikke planlegges på samme måte som et bryllup, sånn er livet. Uansett om dere velger å flytte bryllupet, kan det like godt falle på fødselsdagen. Kos dere med bryllupet med eller uten søsteren. Lykke til.
Gjest *Mim* Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Synes du skal be henne ta keisersnitt litt for tidlig slik at det hele er over til den store dagen deres.
Gjest snazaroo Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 Dere må nok flytte bryllupet dersom det er veldig viktig å få med alle på den store dagen deres. Det er en nydelig gave å få barn, og det er ikke alltid like lett å planlegge. Jeg fødte samme dagen søsteren min giftet seg.... Babyen kom over 1 mnd for tidlig, så det var altså ikke så lett å planlegge ;-D Jeg fikk ikke gått i bryllupet, men søsteren min ble veldig glad for at tantebarnet hennes kom på hennes store dag. Lykke til!
Gjest ser ikke problemet Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Ditt og din manns brylllup er viktigst for DERES familie. Familieplanlegging er viktigst for HENNES familie. Og hva så om hun har termin på bryllupsdagen? Hun kan få en måned før, eller 2 uker etter, så om de hadde unnlatt å prøve akkurat den mnd så ville ikke det vært noen garanti. Ja, det er kanskje litt dumt om de ikke kan komme i bryllupet, men hver og enkelt må få leve sitt liv. Hadde jeg ønsket å bli gravid så hadde jeg forsøkt like hardt hver mnd, uansett hva som sammenfalt med termin. Skulle barnet komme på bryllupsdagen deres, så ville jeg syntes at det var den flotteste bryllupsgaven!! Signerer på denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå