Gå til innhold

Kjøpt TV hos Komplett.no som må leveres til support

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en 32" flatskjerm hos komplett.no som viste seg å ha feil. Den må derfor sendes til Danmark for at jeg skal få en ny TV tilbake. Veldig praktisk siden jeg ikke har bil, og derfor må få den på postkontoret på et eller annet vis.

Er det noen som har erfaring med hvordan dette funker?

- pakken ganske tung. Jeg får fraktseddel sendt i posten, men kan jeg få Posten til å hente den på døra (det var de som leverte), og sender de til Danmark? Er det noen som har noen andre glupe løsninger for å få den på Posten? Er det noen ting som kan bli vanskelige her, av erfaring?

Synes det har vært veldig lite konstruktiv informasjon fra Komplett. Har nå sittet en måned uten TV, og ventet på fraktseddelen (har ringt flere ganger). Får vel vente til over nyttår uansett for å få tak i de da de ikke har åpent i romjulen. Argh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bestilte en 32" flatskjerm hos komplett.no som viste seg å ha feil. Den må derfor sendes til Danmark for at jeg skal få en ny TV tilbake. Veldig praktisk siden jeg ikke har bil, og derfor må få den på postkontoret på et eller annet vis.

Er det noen som har erfaring med hvordan dette funker?

- pakken ganske tung. Jeg får fraktseddel sendt i posten, men kan jeg få Posten til å hente den på døra (det var de som leverte), og sender de til Danmark? Er det noen som har noen andre glupe løsninger for å få den på Posten? Er det noen ting som kan bli vanskelige her, av erfaring?

Synes det har vært veldig lite konstruktiv informasjon fra Komplett. Har nå sittet en måned uten TV, og ventet på fraktseddelen (har ringt flere ganger). Får vel vente til over nyttår uansett for å få tak i de da de ikke har åpent i romjulen. Argh.

Vanligvis sender man returen til Komplett.no i Sandefjord, men det gjør vel ikke noe om man sender den direkte til Danmark når man først er på Posten. Komplett .no refunderer portoen og det gikk iallfall veldig greit for meg den gangen jeg måtte det. Om de refunderer transport til postkontoret er vel heller tvilsomt.

Jeg tror Posten bare henter pakker hos bedrifter, ikke private.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...