fuerza Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Tunika, med belte rundt livet og tights under. er redd jeg ikke er pynta nok
Amanlis Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ha svarte bukser med lang pen cardigan og hvit bluse. Pynter på litt ekstra med smykker. Vi blir ikke så mange, og vi er uformelle alle sammen, så da er pene bukser godt nok i kveld.
Aurela Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Genserkjole med belte i livet. Vurdere å enten bare ha strømpebukse under, eller mørke jeans. Folk kommer ikke til å være så pyntet
Gjest Helen Parr Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Strikkekjole med fløyelsbelte i livet. Smykker fra Dyrberg/Kern. Lilla, tette strømpebukser og sølvsko. Endret 31. desember 2007 av Helen Parr
Gjest rikkerikke Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 For min del blir det den lille sorte. I år blir det ikke så stivt, men har vært på nyttårsfester hvor man kommer i typ galla med lange kjoler. Litt morsomt, men mye styr også da. De kjolene jeg har til slikt får henge i skapet i dag.
Gjest puselabb Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ha på meg sort enkel kjole med perledetaljer på brystet, tynne strømper under og blanksorte pumps.
Karamba Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ha på meg sort silkebukse, gulltopp og gullsko.
gladidag Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Skal bare sitte hjemme i sofaen...så enkel sort kjole, pynte meg litt for min kjære..
kitekatt Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Ettersittende svart kjole til rett under knærne med ermer som slutter ved skuldrene og halvhøy hals med tynt belte i livet, Armbånd med tre rader champagnefargede og gullfargede perler (fake), lange øredobber i samme farger som armbånde men også med stener som glitrer, tette svarte strømpebukser (40 den) og svarte pumps med rem over vristen. Kjolen er praktisk, behagelig og elastisk, men samtidig elegant. Det trenger jeg med min 3 årige sønn på slep..hehe. Vi skal i middagsselskap hos gode venner.
Grissini Skrevet 31. desember 2007 #12 Skrevet 31. desember 2007 Rosa silkeskjørt, svart topp med silkebånd og smykker i strass, svart og sølv. Svarte pumps til.
Gjest Leya Skrevet 31. desember 2007 #13 Skrevet 31. desember 2007 Dongeribukser og strikkejakke. (nei jeg skal ikke i selskap)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå