Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tunika, med belte rundt livet og tights under. er redd jeg ikke er pynta nok :(

Skrevet

Jeg skal ha svarte bukser med lang pen cardigan og hvit bluse. Pynter på litt ekstra med smykker.

Vi blir ikke så mange, og vi er uformelle alle sammen, så da er pene bukser godt nok i kveld. :)

Skrevet

Genserkjole med belte i livet. Vurdere å enten bare ha strømpebukse under, eller mørke jeans. Folk kommer ikke til å være så pyntet :)

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)

Strikkekjole med fløyelsbelte i livet. Smykker fra Dyrberg/Kern. Lilla, tette strømpebukser og sølvsko.

Endret av Helen Parr
Gjest rikkerikke
Skrevet

For min del blir det den lille sorte. I år blir det ikke så stivt, men har vært på nyttårsfester hvor man kommer i typ galla med lange kjoler. Litt morsomt, men mye styr også da. De kjolene jeg har til slikt får henge i skapet i dag.

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg skal ha på meg sort enkel kjole med perledetaljer på brystet, tynne strømper under og blanksorte pumps.

Skrevet

Jeg skal ha på meg sort silkebukse, gulltopp og gullsko.

Skrevet

Skal bare sitte hjemme i sofaen...så enkel sort kjole, pynte meg litt for min kjære..

Skrevet

Ettersittende svart kjole til rett under knærne med ermer som slutter ved skuldrene og halvhøy hals med tynt belte i livet, Armbånd med tre rader champagnefargede og gullfargede perler (fake), lange øredobber i samme farger som armbånde men også med stener som glitrer, tette svarte strømpebukser (40 den) og svarte pumps med rem over vristen. Kjolen er praktisk, behagelig og elastisk, men samtidig elegant. Det trenger jeg med min 3 årige sønn på slep..hehe. Vi skal i middagsselskap hos gode venner.

Skrevet

Rosa silkeskjørt, svart topp med silkebånd og smykker i strass, svart og sølv. Svarte pumps til.

Skrevet

Dongeribukser og strikkejakke. (nei jeg skal ikke i selskap)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...