Gjest Kalkunen Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Ja, da er jeg en erfaring rikere. Blir bare typen min og meg som skal spise sammen i kveld, så da tenkte vi på å kjøpe inn kalkunbryst/fileter som vi kunne kose oss med. Men, vi ventet for lenge med å kjøpe tydeligvis - for etter å ha trålet fem matbutikker i nærheten, så ble det kyllingfilet istedenfor Det var utsolgt for kalkun overalt! Både frossent og ferskt. Dvs. den siste butikken vi var i nå hadde tre hele kalkuner igjen, men det blir altfor mye mat for oss to, samt at den uansett måtte ha tint noen døgn. Gledet meg såå til kalkun i kveld, og har pleid å spise det mange nyttårsaftener. Men, men. Kylling er jo godt det også da. Også kjøpte vi rosenkål og fløtesaus i den første butikken vi var i (for vi trodde vi kunne finne kjøttet et annet sted...), så det blir jo spennende kombinasjon Moralen er: Huske å kjøpe kalkunkjøtt (hvis det er det man skal ha) i romjulen en gang til neste år Ha en fin feiring og Godt Nytt År alle sammen!
Amalie_85 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Det var visst tomt fra lageret til Prior og hørte jeg ett sted. Så er gla jeg kjøpte kalkunen for en uke siden!
Grissini Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Har vært på den samme jakten for noen år siden, så tror dessverre ikke det er noe nytt problem dette
malle Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jobber i matbutikk, det er det samme problemet hvert år. Vi er tomme for alt av kalkun før nyttår. Så en må være tidlig ute.
Gjest _Leela_ Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Glad jeg handlet kalkunbryst før jul jeg og la det i fryseren. Men er spent på om jeg får tak i alt det jeg skal ha til idag da...
Amanlis Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har også vært på jakt etter mer kalkunbryst i dag, har kjørt distriktet rundt, men det var forgjeves. Jeg har kalkun, men er redd jeg ikke har nok, så det blir mye tilbehør her.
monja Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Samme her. Tomt overalt. Har brent meg på det tidligere, så her kjøper vi kalkunen i god tid før jul.
marika2 Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Jeg var på Rimi og på Rema 1000 for å kjøpe Kalkunbryst på nyttårsaften, men begge stedene var det utsolgt. Da ringte jeg på Coop Mega, men også der var det utsolgt. Så det endte med at jeg kjøpte en kylling. Det er dårlig at det ikke går an å kjøpe kalkun på nyttårsaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå