Gå til innhold

Leie ut huset til oljemessen i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har gjort det, og som vet hvordan satsene er, og hva andre kritereier som stilles.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elis@betha
Skrevet
Jeg tror du får 3-4000 kroner pr. soverom.

Hadde aldri gjort det, tenk om du får huset tilbake som et vrak? Må jo vaske ned hele huset osv..

Skrevet

Klart det er litt arbeid å leie ut - man må f.eks. pakke bort alle ting man er redd for .. men jeg kjenner folk som har leid ut ifm ONS og huset var gullrent etterpå, det var et firma som vasket og gjorde skikkelig rent.

For folk som har mulighet til å bo et annet sted en ukes tid så er det veldig lett-tjente penger ..

Skrevet
men jeg kjenner folk som har leid ut ifm ONS
:klø: Hæ?
Skrevet

Ja - det står for: Offshore Northern Seas (også kalt Oljemessen) .. :fnise:

Skrevet

Akkurat, da er jeg med. :hoho: Måtte jo være noe sånt.

Skrevet
Akkurat, da er jeg med. :hoho: Måtte jo være noe sånt.

Seriøst! Hva trodde du det var? Ok, jeg vet hva du trodde det var, men hallo! Du ser jo hva resten av diskusjonen er om.

Skrevet

Jeg har leid ut leiligheten min med et soverom fire ganger. Det har alltid sett flott ut når jeg kommer tilbake, kan ikke se at det har vært folk der omtrent. Jeg tror det er ca fem tusen jeg har fått i leieinntekter, veldig greie penger!

Skrevet
Jeg har leid ut leiligheten min med et soverom fire ganger. Det har alltid sett flott ut når jeg kommer tilbake, kan ikke se at det har vært folk der omtrent. Jeg tror det er ca fem tusen jeg har fått i leieinntekter, veldig greie penger!

Fem tusen.. for hele leieperioden på 7 dager?

Skrevet

Det er vel fem overnattinger tror jeg. Erlitt usikker på beløpet, men menerdet er rundt fem tusen, ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

vi skal leie ut for 25tusen. da har vi to soverom.

Skrevet

Jøss - det var utrolig mye.

Lurer på hva jeg hadde fått for mitt hus med 5 soverom :wow:

Skrevet

TS: Dette var i hvertfall ikke prisene jeg fikk oppgitt da jeg tok kontakt med Stavanger forum. Der var det 11 tusen for 3 soverom for 5 dager, og 15 tusen for 4 soverom i 5 dager. Hvordan leier du ut? Kanskje jeg kunne sendt deg en PM?

I tillegg var det via stavanger forum flere ting jeg reagerte på i forhold til kontrakten. Bl.a. at prisen ble redusert med 25 % dersom leieavtalen gikk utover 7 dager. Hun saksbehandleren jeg snakket med var heller ikke noe hyggelig.

Skrevet

hei! vi leier ut via sambos firma. er de som betaler dette beløpet. vet ikke hvilke avtaler det er med ONS sine arrangører når det gjelder dette.

Skrevet

Hva er datoer/måned for denne messen?

Er den i Stavanger sentrum?

Skrevet

Jeg har vært leietaker i privat hus i forbindelse med ONS (mange år siden). Det er jo stort sett voksne mennesker på den messa, og vi ødela i hvertfall ikke noe. Veldig mye koseligere når vi reiste flere sammen enn å ligge på hvert sitt hotellrom. Slapp å spise ute også, for vi var jo ikke så sentralt til. Syns det er helt topp at noen vil åpne husene sine. Sånn helt off-topic. Husker ikke hva vi betalte, og det er som sagt lenge siden. Men for hotell må man raskt betale 1500 kroner prnatt/rom, så man kan sikkert bruke det som pekepinn i forhold til antall soverom.

Skrevet
Hva er datoer/måned for denne messen?

Er den i Stavanger sentrum?

Ingen som vet da?

Skrevet

26. - 29. august er oljemessen .. den holder ikke til i sentrum, men i Tjensvoll-området som ligger noen få km vest for sentrum ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...