honey21 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært sammen med kjæresten min i fire år nå og vi har det bra sammen. Jeg lurer på om han er den rette eller ikke... det er vanskelig å vite hva man skal "se" etter Hvordan kan man vite at den man er sammen med er den rette?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Det er nok heller et spørsmål om du er der du bør være i forhold til egen modenhet enn å se etter "tegn" på at han er den rette eller ikke! Her vil du mest sannsynlig få svar fra ørten stykk forelskede høner som bedyrer at "jeg bare vet det" men hvor de aller fleste av dem vil stille samme type spørsmål når hormonene en dag slutter å fyre med like grove skyts! Har du lyst til å fortsette etter fire år er h*n vel fortsatt den rette!
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 You never know..Tror nok at det finnes flere den rette jeg da
honey21 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Enig i at det finnes flere som kan være den rette Men jeg vet ikke om kjæresten min er den rette for meg eller ikke. Jeg håper jo det da Det er jo ganske skummelt å tenke på at den du gifter deg med skal du forhåpentligvis være gift med i 40-50 år!
elmon Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Enig. En hver kjærlighet virker som den store kjærligheten. I hvert fall til å begynne med. Så hvis det føles som kjærlighet, tenk gjennom alt det andre som skal til for å skape et forhold. Ingen av oss er feilfri . -Tror bare det gjelder å finne en hvis feil en kan leve med.
katla Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hvis det fantes en person hele verden som var den rette ville det bli statistisk umulig å finne en partner.. Det gjelder vel bare å finne en man irriterer seg lite nok over til å holde ut med uten å tilte
Cienna Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Vel, den rette...hehe...jeg kan bare snakke om erfaring...har to seriøse forhold bak meg og en del mindre seriøse forhold...de to som var seriøse varte i over 3 år hver, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ville gifte meg med noen av dem...var glad i dem og hadde det bra, men jeg følte ikke "it"... Nå har jeg vært sammen med den nåværende typen i 1 år...han fridde etter 4 mnd. og vi gifter oss til sommeren. Alt klaffet fra første stund. Jeg hadde ikke trodd at kjærligheten skulle slå meg på denne måten, men nå planlegger vi barn om et par år.... Så vet en når en har truffet den rette? Ja, i mine øyne vet en det...for jeg tviler ikke et sekund på kjæresten min og det vi har sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå