Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg må fylle ut et skjema der det står "National ID no." Er det tilsvarende ens fødselsnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg må fylle ut et skjema der det står "National ID no." Er det tilsvarende ens fødselsnummer? Jepp - fødsels og personnummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. desember 2007 #3 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det kommer an på; det hjelper lite å fylle i et norsk personnummer i et britisk skjema, for å ta et eksempel. Hvis det derimot er snakk om et norsk skjema, er svaret at ja, det er snakk om personnummer. Endret 31. desember 2007 av Morgan le Fay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Del Skrevet 31. desember 2007 Til deg over: Dette stemmer vel ikke helt? Feks visumssøknader og lignende papirer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. desember 2007 #5 Del Skrevet 31. desember 2007 Til deg over: Dette stemmer vel ikke helt? Feks visumssøknader og lignende papirer?? Det har jeg ingen aning om. Jeg vet bare av erfaring at personnummer genereres på ulik måte i ulike land (har selv personnummer fra to ulike land), og det var bare det jeg refererte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 6. januar 2008 #6 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg må fylle ut et skjema der det står "National ID no." Er det tilsvarende ens fødselsnummer? Er det et norsk skjema må du vel skrive inn personnummeret. Om det er et britisk skjema, skriver du bare N/A som betyr Not Applicable fordi du sannsynligvis ikke har "National ID no" med mindre du har fått dette som skattebetaler i storbritannia. Om det ikke er verken britisk eller norsk skjema, kanskje du kan skrive inn pass-nummeret ditt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå