Amalie_85 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 nåååå trodde det var noe jeg kunne spille. Elsker tetris
mysan Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg kunne blitt sittende og se på de der hele natten nesten... morsomt. Lo heftig når de begynte å virre for å finne riktig retning og plassering, det er jo akkurat sånn det er
Meaty Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 nåååå trodde det var noe jeg kunne spille. Elsker tetris Beklager da, dette var vel heller latmannstetris (for oss som ser på altså) Tror jeg kunne blitt sittende og se på de der hele natten nesten... morsomt. Lo heftig når de begynte å virre for å finne riktig retning og plassering, det er jo akkurat sånn det er Ja nettopp, det er i hvert fall sånn når jeg spiller, jeg snur brikkene så mange ganger for jeg får aldri bestemt meg. Og så lander den før jeg er ferdig med å tenke, og bestandig på verst tenkelige måte sånn at man må prøve å lirke de neste brikkene innunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå