Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en nordlending, og han er ikke sånn. Han er sjempegrei.

Skrevet

Helt enig, TS, alle nordlendinger er vulgære og frekke folk.

Skrevet
Ble ikke akkurat overrasket over den etniske opprinnelsen til denne karen:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/30/522468.html

Det verste er at de er sånn alle sammen.

jeg stemmer for visumplikt om du skal sør for trondheim, gult bånd rundt armen om de er på besøk her vi normale bor, så vi andre kan holde avstand.

og med det samme vi driver på kan vi gjøre de retsløse også.......

Skrevet

åja, hver gang jeg har vært på gardemoen har jeg vært full og gjerne slått ned noen, er vel bare en gang jeg ikke slo ned en, for da var jeg for full :eeeh:

Gjest StockDama
Skrevet
åja, hver gang jeg har vært på gardemoen har jeg vært full og gjerne slått ned noen, er vel bare en gang jeg ikke slo ned en, for da var jeg for full :eeeh:

Samme her, skjønner godt de vil lage en grense og sperre den av, for jeg vet når jeg omgås sørlendiger så slår jeg meg løs og denger ned alt og alle jeg ser. Er jo det vi fra nord er opplært til. Skål!

Skrevet

Jeg ble faktisk litt overrasket over den "etniske opprinnelsen". Det pleier da å være trøndere som går amok på fly og flyplasser. Men for oss som kommer fra den siviliserte delen av Norge er jo forsåvidt trøndere en slags nordlendinger de også.

Skrevet

Nå når dere sitter der og dømmer oss nordlendinger er det en ting dere skal huske; Judas var søring.

Skrevet

nå kan jeg huske at det ble sagt at øll-stanken aldri var så påtrengende som like før flyet til Ålesund gikk i de gode gamle Fornebu-dager -

Skrevet
Nå når dere sitter der og dømmer oss nordlendinger er det en ting dere skal huske; Judas var søring.

:hoho:

Skrevet

Norskegrensen skulle vært satt like nord for Trondheim. Lenger nord er det jo uansett bare samer og måker, så hvorfor skal vi bruke skattekronene våre på slike snyltere.

Gjest nasevis i i
Skrevet
Norskegrensen skulle vært satt like nord for Trondheim. Lenger nord er det jo uansett bare samer og måker, så hvorfor skal vi bruke skattekronene våre på slike snyltere.

Ja faen ta de måkene altså! Trygdesnyltere hele gjengen!

Skrevet
Ja faen ta de måkene altså! Trygdesnyltere hele gjengen!

De livnære sæ av trrrygd..

Skrevet
Jeg kjenner en nordlending, og han er ikke sånn. Han er sjempegrei.

Sjempe=Kjempe

Skrevet

Og det stedet det er flest samer samlet er i Oslo.

Skrevet

Er du sprø! Den må selvfølgelig gå syd for Trondheim. Like nord for Aker Sykehus er passe.

Skrevet

-Følg med ¨på værmeldingene så skjønner du at norskegrensen går i det området allerede. "Dårlig vær over hele landet, så tar vi en titt på Finnmark og Troms..."

-Du glemte kvener og kråker.

-Hvorfor skal vi bruke våre skattepenger på søringer?

Skrevet
Hvorfor skal vi bruke våre skattepenger på søringer?

Fordi uten søringan ville landet ikke ha overlevd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...