Leone Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er det noen som bruker innmaten i selve stuffinga? Min svigerinne har en oppskrift hun gjerne vil vi skal bruke imorra som inneholder kjøttdeig, løk, loff, kraft og innmat. Hun sier det er en amerikansk oppskrift.. Jeg for min del syns den innmaten ser litt ut som hundemat....
Arkana Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg bruker ikke innmat til stuffingen. Jeg lager den av hakket løk, eple, selleristang, hvitløk og champignon som stekes. Bløtlegg daggammelt brød i kraft/buljong og bland i grønnsakene sammen med salt, pepper, worcestershiresaus og tørket salvie.
gladidag Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 lagde en ny stuffing i julen...det var couscous m godt m smør i, finhakka dadler, appelsin, løk, litt hvitløk, selleri, persille ...tror det var alt, ble veldig godt!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Bruker ikke innmat. Bruker medisterfarse, løk, hvitløk, paprika, stekt champignon, og purre.
Leone Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Det endte med at vi droppet innmaten, ...så jeg fikk viljen min Brukte loff, kraft, kjøttdeig, løk og champignon. Ble ikke så verst! Men en annen gang vil jeg nok prøve en med enda mere godsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå