Tulla2 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg satt meg ned for å utvide "filmsamlingen" min. Men noe av det jeg skulle ha var de utsolgt for på cdon.com. Noen som vet om andre NETT-steder som selger filmer?
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Play.com De har fri frakt, så hvis du holder deg under 200 kr så blir det som regel veldig billig å handle derfra
Anglofil Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Play.com De har fri frakt, så hvis du holder deg under 200 kr så blir det som regel veldig billig å handle derfra Skriver under på dette. Anbefaler også på det varmeste thehut.com og blahdvd.com, som også har fri frakt (eller frakten inkludert i prisen som det egentlig er det riktige å si). Ellers har man jo andre nettbutikker som amazon.co.uk, platekompaniet.no, deepdiscountdvd.com, amazon.com, ebay.co.uk, ebay.com osv. Mvh Yvonne
Tulla2 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Takk for svar men jeg vil ha norsk tekst, så jeg må nok holde meg til norske sider. <Problemet er at jeg ikke VET om norske nettteder som selger filmer
Anglofil Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vel, mange av filmene på disse sidene har norsk tekst, da står det gjerne også på siden. Men norske alternativ kan da være platekompaniet.no, dvdstrax.com/no (men husk at de sender fra Danmark, så her gjelder 200 kr-regelen), dvdhuset.no, zailor.no, freerecordshop.no, discshop.no og playx.no for å nevne noen. Mvh Yvonne Endret 30. desember 2007 av yvonne
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 www.platekompaniet.no www.freerecordshop.no
Alison Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Homeenter er også et godt alternativ hvis du vil handle i en norsk nettbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå