Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt meg ned for å utvide "filmsamlingen" min. Men noe av det jeg skulle ha var de utsolgt for på cdon.com.

Noen som vet om andre NETT-steder som selger filmer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Britt Banditt
Skrevet

Play.com

De har fri frakt, så hvis du holder deg under 200 kr så blir det som regel veldig billig å handle derfra :)

Skrevet
Play.com

De har fri frakt, så hvis du holder deg under 200 kr så blir det som regel veldig billig å handle derfra :)

Skriver under på dette. Anbefaler også på det varmeste thehut.com og blahdvd.com, som også har fri frakt (eller frakten inkludert i prisen som det egentlig er det riktige å si). :) Ellers har man jo andre nettbutikker som amazon.co.uk, platekompaniet.no, deepdiscountdvd.com, amazon.com, ebay.co.uk, ebay.com osv.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Takk for svar :jepp: men jeg vil ha norsk tekst, så jeg må nok holde meg til norske sider. <Problemet er at jeg ikke VET om norske nettteder som selger filmer :lete:

Skrevet (endret)

Vel, mange av filmene på disse sidene har norsk tekst, da står det gjerne også på siden. Men norske alternativ kan da være platekompaniet.no, dvdstrax.com/no (men husk at de sender fra Danmark, så her gjelder 200 kr-regelen), dvdhuset.no, zailor.no, freerecordshop.no, discshop.no og playx.no for å nevne noen.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av yvonne
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

www.platekompaniet.no

www.freerecordshop.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...