Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hvor kan jeg få tak i skikkelig fersk fisk i Oslo i morgen (nyttårsaften)? Vet at mangelen på ferske råvarer i romjula, da spesielt fisk, er grunnen til at mange restauranter stenger denne perioden. Regner med at dette problemet også gjelder for fiskehandlerne. Så altså: Vet noen om fiskehandlere (evt butikk med fiskedisk) som har åpent og hvor det er sannsynlig å finne god, fersk fisk i morgen?
Gjest mm Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Lit sent, men jeg ville sjekket fiskebutikken på Youngstorget (rett ved operapassasjen). De har alltid godt utvalg av nydelige varer (også litt vilt; ryper og slikt) og de er veldig hjelpsomme og vennlige - min yndlings-fiskebutikk
Gjest Dalwhinnie Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Takk for tipset De stod på ringelista mi, men jeg fikk napp hos den første jeg ringte til i morges - Flyefisken på Grønland. Så nå ligger det nydelig breiflabbfilet og venter i kjøleskapet, sammen med et nett blåskjell og ymse annet godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå