Gjest Gjest_marina_* Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har etter mange måneder leita og leita etter mulige butikker, nettbutikker (norske og utenlandske) som selger oversized øredobber. Finner ingen! Det jeg er ute etter er store, lange strass øredobber som kjendiser bruker, og i Misse-program (Miss Usa, osv) En kjendis som bruker slike øredobber ofte er Beyonce, men de er ikke så veldig store i dette bildet; her i gull http://www.westsidetale.com/wp-content/upl.../05/beyonce.JPG Håper noen skjønner hvilke jeg mener og som kan hjelpe meg
Devana Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har solgt endel slike før på qxl og ebay, og har lagt merke til at det er/eller var i hvert fall endel av dem på ebay. Du kan jo alltids ta en titt der
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Smykkebutikken Frøken Fryd har mye fint til bra priser. Alle smykkene er håndlaget i Paris. http://www.frokenfryd.com
Gjest Corinne Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hei og godt nytt år. Slike oversized earrings er veldig vanskelig å få tak i Norge, er ikke et land hvor mange bruker slikt. Det beste vil være å skjekke ut på amerikanske nettbutikker. Jeg pleier å kjøpe mine når reiser på ferie til land som India og USA, de har en kultur hvor oversized jewllery er hot. De hadde noe ala beyonce smykker på accessorize for 2-3 år siden.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Elsker oversized öredobber. Finner aldri noe i Norge. Husk at de aller fleste av disse er clip ons.
royaltrux Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Oasis har en del lange øredobber. Akkurat den stilen Beyonce har er et slags "chainmail" som det heter i engelsk. Søk "chainmail earrings" eller "drop earrings" på google eller ebay...til og med på etsy.com, min ny yndlingside Asos.com ser jeg også har noen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå