Gå til innhold

Til dere som selger på markedsplassen....

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

På de aller fleste annonsene står det jo, "ta kontakt så mailer jeg bilde"...HVORFOR GJØR DERE IKKE DET DA???? Og er kjolen solgt fjerner man vel annonsen....Har svart på SÅ mange annonser uten å få bilde tilbake at jeg snart blir GAL!!! Måtte bare ha en liten utblåsning....og VEKKE dere som ikke gidder sende bilder...!!!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig med deg lilletroll!!!

Har også svart på annonse, men fikk jeg noe bilde og svar om den var solgt da!!!??? NEI!! IRRITERENDE!!!12

Skrevet

Jeg har kjole og jeg har lagt ut bilde. Desverre er canner min gått i stykker, men ber om adresse så jeg kan sende orginal bilder til dem.. MEN HVORFOR svarer dei ikke igjen? så ikke ta alle under en kam. Dei som mailer etter bilde gidder ikke svare igjen om dei vil se bilde eller ha kjolen. Har til og med skrevet at jeg er villig til å møte folk, nesten uansett hvor dei bor i landet... (nesten)

"Annonsen" slettet. Bruk markedsplassen.

Moderator

hoppe.gif tusseladd icon_smile.gificon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-04-05 21:50 ]

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg snakket ikke om de som har annonser på bildeannonsene...personlig svarer jeg forøverig ALLTID tilbake hvis jeg en sjelden gang får bilde.....jeg leter nemlig etter en bestemt kjole og forteller alltid selger hvis det er feil kjole (hvilket det jo har vært hver gang frem til nå:))12

Skrevet

tror ikke dette er bare et problem slik du skisserere det. Selv om jeg har en annonse med bilde her inne så mailer jeg gjerne bilder, men i de fleste tilfeller får jeg ikke engang takk eller beskjed om de har mottatt mailen.

Det gjelder ikke bare i disse tilfellene, men og når man skrive innlegg her og de andre forumene. Jeg prøver å granske hjernen min og bidra med noe der jeg har noe å bidra med. Har brukt tom lang tid på enkelte av innleggene for å finne riktig info. Of så får man ikke noen takk eller respons. Slikt er selvfølelig kjedelig, men vi må bare innse at ikke alle mennesker engasjerer seg like mye. Og desverre er vel Internett og dette stedet her et ypperlig sted å tyne ut info uten å måtte gi noe tilbake. Vi må nok leve med deg og ikke irritere oss.

Gjest lilletroll
Skrevet

fruenge skrev: "Vi må nok leve med deg og ikke irritere oss."

Ja dere må nok leve med meg:) *ler*

12

Skrevet

sorry lilletroll, skulle være vi må nok leve med DET og ikke irritere oss.

Skriveleif snek seg inn.

Gjest lilletroll
Skrevet
icon_smile.gif Ja, jeg skjønte det, og ble ikke det minste fornærmet:)12
Skrevet

Og hvorfor kan dere ikke sette størrelsen på kjolen i overskriften???

For små/store kjoler er ikke interessant.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har str i overskriften, svarer med en gang jeg får mail fra noen som ønsker å se kjolen min. Så jeg føler meg absolutt ikke truffet av innlegget ditt.

Men hvor blir det av deres tilbakemelding? Hva med "Takk for at du svarte på min forespørsel. Kjolen er nok ikke helt som jeg ønsker meg selv om den er nydelig.... "?

DET er det ingen som gjør.

-M-

Gjest lilletroll
Skrevet

JO Anonym det gjør jeg ALLTID!!!

Heh...og det morsomme er...at etter jeg satte inn dette innlegget har jeg fått bilder fra de jeg har sendt mail til....kan være en tilfeldighet selvfølgelig, men allikevel:)12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...