Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har noen gjenstridige hudormer og sorte prikker på haka og rundt nesevingene. De på haka sitter dypt, så de er nærmest klin umulige å få bort og det er vanskelig å komme ordentlig til rundt nesevingene. Jeg er påpasselig med rens, tar jevnlig peeling osv., men de forsvinner alikevel ikke. Jeg har vel snart prøvd det meste av renseprodukter som finnes der ute uten at det nytter. Er det noen som har et vidundermiddel å foreslå?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei, hva med å spandere på deg en time hos hudpleier så de kan få bort mesteparten? Deretter kjøpe produkter som de anbefaler, hvorpå du kan gå et heidundrande lekkert nytt år i møte?
kitekatt Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 MD Formulations. Signerer denne. Jeg bruker den som heter facial Lotion (den har vel fått nytt navn nå) og den tar de Men det er Glycol i den så bruk en dagkrem med spf over.
Gjest ts Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 MD Formulations. Jeg brukte MD over en halvårsperiode i fjor og det gjorde absolutt 0 for huden min. Jeg kunne like gjerne ha brukt vann. Men takk for tipset uansett, liss og kitekatt.
Gjest Huldali Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Nivea har noen slike "klistremerker" man fester på huden for så å dra av etter 10-15 minutter. Da drar man samtidig ut noen av hudormene. Syns det fungerer greit, men hvis du vil ha noe enda bedre vil jeg anbefale deg å ta en tur til hudpleien. Da napper de opp de sorte hudormene dine og du blir kvitt dem, i hvert fall for en god periode. Hørt at det er ganske vondt, men resultatet er vistnok veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå