Alison Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vi kjøpte i høst en Toshiba flatskjerm-tv. Jeg har reagert på at det ikke er mulighet til å skru tv`n helt av. Den går kun i stand by. Er dette vanlig for alle flatskjermer? På den gamle typen tv var det bare til å trykke på av-knappen på selve apparatet og tv`n ble skrudd helt av. Trykker vi på av/på-knappen på den ny tv`n går den altså bare i stand by. På grunn av brannfare foretrekker jeg å skru tv`n helt av uten å måtte dra ut kontakten hver gang.
Gjest Leya Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vår har knapp på baksiden. Men vi drar uansett alltid ut hovedstøpslet når vi drar noe sted.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Verken vår flatskjerm eller den som svigerforeldrene mine har, har hovedbryter, men svigerfar har løst dette ved å lage en ekstra bryter på ledningen til deres TV.
Wildy Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 På vår er det av-knapp på siden.Er jo egentlig helt teit at det ikke skal gå ann å skru helt av? Forresten, når vi drar bort trekker jeg ut alt av kontakter, min samboer synes jeg er hysterisk, men det er nå en vane jeg har.
Alison Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 På vår er det av-knapp på siden.Er jo egentlig helt teit at det ikke skal gå ann å skru helt av? Forresten, når vi drar bort trekker jeg ut alt av kontakter, min samboer synes jeg er hysterisk, men det er nå en vane jeg har. Vi drar også ut kontaktene når vi drar bort. Liker å være på den sikre siden. Derfor liker jeg ikke at det ikke er mulig å skru helt av tv`n. Jeg leser jo rett som det er advarsler om at vi må huske på å skru tv`n helt, men når det ikke er en skikkelig av-knapp blir jo det vanskelig. Det blir veldig tungvint hvis vi må dra fram videobenken for å dra ut kontakten hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå