ehv61 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hva synes dere.Er den bra,og har dere noen favorittprodukter? Fortell takk
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har prøvd mascara og foundation derfra, og liker begge to. Foundationen er veldig lett og dekker lite, og er perfekt for meg som ikke liker følelsen av foundation på huden. Men fargeutvalget er begrenset, og mange vil synes at den dekker for lite. Mascaraen er av samme type som Kanebo 38*, dvs. at den er bortimot vannfast, og vanskelig å fjerne med vanlige sminkefjernere, men lar seg ganske lett fjerne med varmt vann og tålmodighet. Ellers synes jeg forpakningene ser billige ut, nesten som noe fra H&Ms eget merke. Det mangler bare en Snoopy eller Betty Boop.
Gjest Gjest_cammie_* Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har prøvd mascara, lipliner og glossen lip lights, og er fornøyd med to av tre. Jeg har ikke spesielt lange eller fyldige vipper fra naturens side, så ønsker en mascara som gjør litt mer for meg enn det den gjorde. Liplineren er god, og glossen himmelsk; litt tykk og kremete men ikke klissen.
ehv61 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har prøvd mascara og foundation derfra, og liker begge to. Foundationen er veldig lett og dekker lite, og er perfekt for meg som ikke liker følelsen av foundation på huden. Men fargeutvalget er begrenset, og mange vil synes at den dekker for lite. Mascaraen er av samme type som Kanebo 38*, dvs. at den er bortimot vannfast, og vanskelig å fjerne med vanlige sminkefjernere, men lar seg ganske lett fjerne med varmt vann og tålmodighet. Ellers synes jeg forpakningene ser billige ut, nesten som noe fra H&Ms eget merke. Det mangler bare en Snoopy eller Betty Boop. Hvilken av mascaraene da.Det er vel flere typer tror jeg. Hehe..Morsom kommentar til forpakningen,men jeg synes mange andre ser billigere ut
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hva synes dere.Er den bra,og har dere noen favorittprodukter? Fortell takk Har bare prøvd batteridrevet øyenvippetang fra ModelCo. Den fungerte dårlig. Holder meg heretter til vanlig "manuell" vippetang.
Hubble Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har brukt mascaraen LashExtend en stund nå, og liker den godt, syns den gir bra lengde, ikke så mye volum, noe som passer meg bra. Syns forøvrig ikke innpakningen ser spesielt billig ut, den skiller seg litt ut ja fargemessig, men ellers syns jeg den ser helt grei ut. Har forresten også den batteridrevne vippetanga, og er fornøyd! Endret 31. desember 2007 av Hubble
Catzy Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Har prøvd elektrisk vippetang, selvbrunerspray og selvbrunerfjerner. Basert på disse tre, tror jeg ikke jeg gidder kjøpe noe fra ModelCo igjen.. Selvbruneren luktet rart og ble skjoldete, selvbruningsfjerneren fjernet ikke skjoldete selvbruner, og vippetangen brukte opp batteriet altfor raskt... Selvbruningsfjerneren funker som en vanlig skrubbekrem, så helt ubrukelig er det ikke, da.
Saeria Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Jeg fikk et etui med solpudder, flat børste, to lipglosser (integrert i etuiet) og pensel og synes solpudderet er ok til min lyse hud. Lipglossene er også fine, men jeg blir fort tørr på leppene av gloss, så har ikke brukt de så mye.
Gjest glamhudpleier Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Har bare prøvd batteridrevet øyenvippetang fra ModelCo. Den fungerte dårlig. Holder meg heretter til vanlig "manuell" vippetang. Jeg bruker den batteridrevne vippetangen, og syns den er helt fantastisk!!!! Klarer meg ikke uten den. Får kjempe bøy på vippene+at de blit nesten litt lenger. HELT SUPER. De har også en selftan spray som bare kan vaskes av, med shimmer i. Kjempe fin hvis man går i kjole feks. Gir veldig naturlig gyllen farge. Ellers så har jeg lip gloss, lip liner, facebase og body scrub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå